Jedna od najvećih vijesti u posljednje vrijeme zasigurno je ona da će Riccardo Tisci, bivši kreativni šef francuskog Givenchyja, preuzeti uzde britanskoga Burberryja. Uz tu modnu kuću Englezi vežu cijeli niz nostalgičnih asocijacija, smatraju je dijelom kulturnog naslijeđa i, na neki način, stupom svog klasnog sustava pa je dolazak Talijana otvorio brojna pitanja.

Uz novo poslovno vodstvo - uspješnog menadžera koji je vodio carstvo Celiné - Marca Gobbettija - Burberry zasigurno juri prema novoj dekadi uspjeha. Prva kolekcija novoga kreativnog direktora dočekana je odličnim kritikama, naročito u segmentu reinterpretiranja klasičnih Burberryjevih komada - poput bestselera balonera. Premda je promijenio logo i uveo novi vizualni identitet brenda, Tisci nije kreirao kolekciju kojom je radikalno promijenio dosadašnji smjer brenda, iako je zadao nove obrise koji će Burberry vinuti u nebo poželjnog luksuza i pritom imati relevantnost na street style sceni.

Njegove dobitne kombinacije doista nisu tako nedokučive. Jedna od njih zasigurno je i čin dolaska Kendall Jenner na njegovu pistu, prvi put ove sezone. Kris Jenner na društvenim je mrežama podijelila fotografiju svoje uspješne kćeri i uspjela stvoriti buzz o kakvom neki drugi dizajneri mogu sanjati. Na Instagramu se ili dobivaju ili gube modne bitke druge dekade 21. stoljeća, a Riccardo to prepoznaje. Jednako uspješnu taktiku ima i zvjezdana dizajnerica Victoria Beckham, čije su kreacije jako uspješne i u Hrvatskoj. Njezina kolekcija Victoria by Victoria Beckham, koja se prodaje u zagrebačkom storeu Heraldi for Women, odlično kotira među kupcima. Doduše, to nije kolekcija koju smo vidjeli na londonskoj pisti, ali ponovno smo dobili djelić onoga što ćemo obožavati sljedećeg proljeća.

Vrhunski dizajn za suvremenu poslovnu ženu posljednjih je deset godina u njezinoj ponudi, a u međuvremenu joj je karijera pjevačice potpuno pala u drugi plan. Serija odlične odjeće i još zanimljivijih modnih dodataka pretvorila je njezino ime u sinonim za bestseler pa ćemo još dugo pratiti obitelj Beckham. Unatoč očitim tektonskim promjenama na sceni, dizajnerica srpskog podrijetla, Roksanda, i dalje inzistira na svome dojmljivom miksu minimalizma i jarkog kolora koji rezultira odjevnim komadima za kojima luduju modni urednici. Roksandina poruka je jasna - ostati vjerna sebi i svojoj publici. Slično kao i Erdem Moralioglu, koji je suradnjom s H&M-om postao svjetski relevantan dizajner. Njegova vizija proljeća nadahnuta je skrivenim životom queer junaka viktorijanskog doba, čiji je spoj ženstvenosti i muževnosti predivno interpretirao u novoj kolekciji mračne romantike.

Erdem je sanjar, razumije fantaziju koju svi tražimo prilikom odijevanja i jedan je od onih čiji dizajn zaslužuje puno više pozornosti nego što je dobiva. Jedan od popularnijih novih likova na sceni, kojem je čak i kraljica Elizabeta II. bila na prošlosezonskoj reviji, zasigurno je Richard Quinn, autor jedne od ponajboljih kolekcija u Londonu. Mračne engleske ruže, izvezene i printane na suknje i haljine, ostavile su snažan dojam na publiku gladnu izazovnih kreacija koje krše pravila mainstream mode. A nije li to upravo ono što modni znalci očekuju od Londona?