Svi filmovi prikazuju značenje fizičke aktivnosti i napornog rada. Cilj im je što zadovoljniji i aktivniji stila života. Reebok nastavlja u svojem tonu s ciljem mijenjanja svijesti i percepcije te doživljaj samog fitnessa. Ovo je novi razvojni put „BE MORE HUMAN“ filozofije čiji je glavni motiv inspirirati i ohrabriti ljude kako bi postali boljom verzijom sebe, u mentalnom i fizičkom smislu. Prvi u nizu, film je naziva „RUKE“. Inspirativan i pun simbolizma, kroz različite životne situacije govori o ljudskim pogreškama i bitkama zapisanima u našim ožiljcima i žuljevima. Prikazuje snagu svih onih koji, svakodnevno, pomiču granice izdržljivosti svoga tijela, s fokusom na ruke pune ozljeda koje su itekako vrijedne divljenja. „MAMA“ je druga emotivna i dirljiva priča o bliskost majke i kćeri. U trenutku kada djevojčica ulazi u majčinu garderobu i isprobava njezine cipele s visokom potpeticom, pronalazi stare Reebok Nano tenisice. Ona otkriva drugu stranu svoje majke. Tada započinje njeno divljenje i fasciniranost svojom majkom. Umjesto igranja s visokim potpeticama, djevojčica isprobava majčine tenisice u kojima otkriva jedan posve drugi, snažniji svijet.
Nova Reebok globalna kampanja koja slavi fizičku i ljudsku povezanost
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju