Vijest o De Soi, novom brendu, slavna pjevačica je podijelila na Twitter profilu, u kojem je liniju pjenušavih bezalkoholnih aperitiva predstvaila kao savršen start za "soberuary" (period nakon blagdana u kojem svjesno ne konzumiramo alkoholna pića), liniju koja počiva na kvaliteti bilja i adaptogena (sastojaka koju pružaju dobar osjećaj povoljnim utjecajem na rad hormona i zdravlje organizma), uz naglasak na samo prirodne sastojke. De Soi (čita se de swa) je inspiriran "francuskim etosom užitka sa suzdržanošću", a naziv dolazi od francuske fraze maîtrise de soi, što u prijevodu znači samokontrola. Liniju proizvoda slavna je pjevačica razvila s Morgan McLachlan, master destillerom, bivšom direktoricom brenda Amass posvećenog napicima i proizvodima za njegu na bazi bilja, brenda koji cijeni wellness zajednica diljem svijeta.
De Soi nije prvi “NA spirits” brend a Katy Perry nije prva celebrity osoba koja je investirala u ovaj biznis (nedavno je i Bella Hadid ušla u posao kroz brend Kin Euphorics), ali je zasigurno ona koja i ovim poslovnim projektom potvrđuje koliko tržište bezalkoholnih i blagotvornih napitaka raste. Wellness, low-sugar, health, natural flavor – samo su neki od pojmova koji se vežu uz ovakve napitke, a sve kako bi se doprinjelo osviještenijoj i zdravijoj brizi za organizam, bez štetnih posljedica koje uzrokuje konzumiranje alkohola.
Perry novim brendom doprinosi kvaliteti wellness lifestylea čak i strateški jer ona u ovom poslu nije početnik. Podsjetimo, ona je u zadnjih nekoliko zadnjih godina investirala u plant-based mesnu tvrtku Impossible Foods, brend Apeel Sciences koji brine za održiv uzgoj i distribuciju voća i povrća u skladu s održivim i zdravim principima, te prehrambenu tvrtku Bragg poznatu po proizvodnji zdravih proizvoda od kojih se posebno ističe cider ocat.
O samom brendu De Soi te liniji proizvoda više možete saznati na web stranici ugodnoj za pretraživanje, na kojoj vas očekuju priča o brendu te shop u kojem vas očekuju butelje i konzerve napitaka zanimljivih naziva, ambalaže ali i sastava:
- Purple Lune, napitak od ashwagandhe, latica ruže i višanja, pruža osjećaj uživanja u crvenom vinu
- Champignon Dreams je dobiven od reishi gljiva (ne čudi, jer nema tko ne priča o važnosti gljiva), cvijeta pasiflore, jagode i grejpa u vašu čašu donosi osjećaj uživanja u rose vinima
- Golden Hour spaja najbolje od make (adaptogena biljka), ljekovitog matičnjaka, kruške i citrusnog voća juzua u doživljaj narančastih vina. Svaki napitak za bazu ima zeleni čaj, te je zaokružen dodavanjem kafeina i mjehurića.
Cijene proizvoda se kreću od 25 dolara za butelju od 7,5 dcl ili pakiranje od četiri limenke (svaka od 2,37 dcl) do 70 dolara za različite pakete.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju