Kreativni ste, volite izazove i vjerujete u ono što stvarate? Aleksandra Dojčinović možda ima rješenje za vas. Ova prepoznatljiva i uspješna dizajnerica jedan je od ambasadorica Pepsi Hrvatska i prva članica žirija koja je dobila nimalo zahvalan, ali sigurno izazovan zadatak.
Naime, putem jednostavne aplikacije na www.pepsichallenge.hr ili na Facebook stranici www.facebook.com/PepsiHrvatska svi ljubitelji dizajna, kreativnih rješenja i futurstičkih ideja imat će priliku da dizajniraju jedinstven uzorak koji će se naći na sunčanim naočalama kojima nitko neće moći odoljeti.
A kako bi svim potencijalnim sudionicima natječaja približila cijelu priču, Aleksandra Dojčinović će kroz pet svojih street style odjevnih kombinacija dati svojevrsnu viziju onoga što svi prijavljeni trebaju raditi, a boje prepoznatljive za Pepsi bit će i njena ideja vodilja za odabir ovih modnih kombinacija. Plava, bijela i crvena, boje su u kojima će ona tražiti svog pobjednika ili pobjednicu.
Budite najbolji jer pobjednik mjesečnog izazova osvaja poklon bon Aleksandre Dojčinović u iznosu od 1.000,00 kn, a i možda baš u vašim naočalama netko “zabljesne” na Ultra Music Festivalu. Zato je vrijeme da se usudite biti drugačiji, da kroz svoj izazov pokažete dizajnerske mogućnosti i vrijednosti i postanete nezaobilazan dio Pepsi tima. Prilika je tu, na vama je da ju iskoristite i pokažete svoje potencijale. Ako vjerujete, sve je moguće.
Foto: Goran Matijašec
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju