Atlantic Grupa uspješno je preplivala ocean koji dijeli Stari od Novog svijeta te od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspješnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri milijuna dolara. Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, te s istaknutim međunarodnim certifikatima kvalitete. Tijekom studenog i prosinca 2017. u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.

» Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz desetljeća njegovanja kvalitete i stalnih inovacija asortimana, Argeta je diljem regije JI Europe postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje smo se već uspješno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset posto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti«, rekao je Smrekar. Promo