Bez Rocka trajanja
Story 
Nakon godina aktivnog rada u svim segmentima glazbene industrije zemlje, regije i inozemstva (autor, izvođač, DJ, koncertni manager i promoter, voditelj odnosa s javnošću, voditelj kluba, diskograf, novinar, urednik TV, radio emisija, urednik tiskovina, web portala, pokretač diskografske nagrade ...) skupilo s materije za ukoričenje. U izdanju pop kulturne biblioteke nakladničke kuće Znanje rukopis knjige naslovljene "Bez rocka trajanja" s osnovnim tematskim sižeom – esejističkog skeniranja pa dešifriranja Balkana kroz glazbu ovih prostora, završen je početkom rujna 2010. Osnovna ideja je bila razotkrivanje onog najboljeg, najgoreg ili samo karakterističnog, za podneblje iz kojeg dolazimo, koje nas opisuje i govori o nama više nego bismo mi to željeli priznati. Glazba kao nešto što nas određuje, bez mogućnosti bježanja, ma koliko se često trudili okretati glavu u kontra smjeru od onoga koji nam odgovara. Tematski siže su osvrti na najznačajnije pop kulturne izvođače, glazbu, pojave, albume s prostora zemalja ex Yu (ono što se kaže Regije, Jugosfere, …) na konto prošlog i tekućeg stoljeća. Stotina glavnih, stotina dopunskih – primjera i odgovara na pitanje što jesmo, a što bismo željeli biti – kroz glazbu. Pisana je pomirenjem varijante subjektivističko - objektivnog stila, izbjegavajući suhooparne faktografije i neprimjereni akademizam pri skeniranju pop kulture. Knjiga je nastala iz izrazite autorske želje za otvorenom komunikacijom s autorima djela o kojima se piše. Obzirom da se knjiga bazira na otvorenom dijalogu – svaki odlomak uključuje mišljenje autora knjige, autora ili izvođača glazbe o kojoj se govori, te arbitražne opaske trećih lica, javnih osoba – kao koretktora viđenja i stavova autora knjige, te onih o kojima se piše. Tekst je polemički, populistički, intrigantan, zabavan, kompetentan, s referentnim reakcijama kolega glazbenika, novinara, ostalih djelatnika na glazbenoj sceni, javnih osoba… “Bez Rocka Trajanja” je pomirenje literarnog i glazbenog svijeta strategijom spajanja pronicljivosti Nicka Hornbyja i odvažnosti Eminema. Sasvim različiti koncept od klasičnog taksativnog pristupa materiji uz variranje fore “1000 albuma koje morate preslušati prije nego umrete”. Pritom nema nevinih, nema lažnih veličina, nema klasične snishodljivosti prema objektima rasprave. Ono čega ima su argumentirani doživljaji prostora, pop glazbe, te dešifriranje istog kroz konkretne praktične primjere. Uz knjigu je priložen i CD soundtrack za čitanje/slušanje/lakše razumijevanje, glazbena grafička mapa popisa izdavača, pripadajuće majice, bedževi i slični pop kult detalji.. SUBOTA 13.11. 14:00 – Interliber, Velesajam Zagreb Paviljon 6. – uz broje goste iznenađenja – promocija cijelog projekta