Na Facebook stranici dm-drogerie markt Hrvatska u ponedjeljak, 31. kolovoza započela je nagradna igra putem koje korisnici mogu glasovati za proizvode koje će dm uključiti u kampanju “Dobre cijene u svako vrijeme” kako bi svojim kupcima ponudio najpopularnije proizvode po povoljnim cijenama. U sklopu nagradne igre “Tu biraš ti!” koja traje do nedjelje, 6. rujna fanovi dm-a na Facebooku mogu unutar 12 kategorija odabrati i lajkati jedan od tri ponuđena proizvoda te unijeti svoje podatke. Proizvodi s najviše lajkova iz svake kategorije bit će uključeni u kampanju “Dobre cijene u svako vrijeme”, a dm svojim kupcima jamči dobru cijenu njihovih omiljenih proizvoda tijekom najmanje četiri mjeseca. dm darovne kartice u iznosu od 100 kuna osvojit će 50 najsretnijih fanova dm-a koji se uključe u nagradnu igru. „Tu biraš ti!“ inicijativa je kojom dm još jednom želi potvrditi jedno od glavnih načela svog poslovanja koje stavlja kupca u središte te nudi priliku da kupci sami odluče koje proizvode žele vidjeti s dugoročno povoljnijim cijenama na policama svog dm-a, uz motivirajuće nagrade. “Dobre cijene u svako vrijeme” koncept je koji je dm svojim kupcima ponudio od svibnja 2015., a cilj je ponuditi im dugoročno povoljne cijene njihovih omiljenih proizvoda. Tako kupci u dm-u mogu pronaći više od 1.500 proizvoda za obitelj, kućanstvo te za zdraviji i kvalitetniji život sa sniženim cijenama koje vrijede minimalno četiri mjeseca. Više o nagradnoj igri “Tu biraš ti!” pronađite na Facebook stranici dm-a.
dm poziva kupce: Birajte proizvode koji će biti povoljniji sljedeća četiri mjeseca!
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju