eNVy room bridal kampanja inspirirana 90-ima i erom supermodela

Nakon niza atraktivnih lokacija i dalekih zemalja eNVy room predstavlja minimalističku kampanju u kojoj je osnovni fokus na haljini i ljepoti žene

Uz pomalo filmski pristup zadanoj bridal temi eNVy room nas vraća u 90-te i eru supermodela, vrhunca ženstvenosti, oblina i modne fotografije. Zaštitno lice bridal kampanje je Vesna Parčina, djevojka koja je dugi niz godina nosila eNVy room na pistama i koja spada u grupu najistaknutijih modela hrvatske modne scene.

Njih četiri odlučile su se za domaće dizajnere koje obožavaju

„Dok smo razmišljali o odabranoj inspiraciji, pa tako i o Cindy, Naomi, Christy itd., dobu kada su manekenke bile zanosne ljepotice i kada su se slavile obline i senzualnost, Vesna nam je odmah došla u misli kao zaštitno lice ove kampanje.“, rekli su Vjeko Franetović i Nikica Ivančević, dečki iz eNVy rooma.

Prateći temu nova kolekcija vjenčanica je pročišćena i minimalistička. Bijele haljine, kako ih dečki iz eNVy rooma vole zvati, svakako nisu nešto što često možemo vidjeti na našem tržištu. Lagane, jednostavne i ležerne bijele haljine su i ove sezone okosnica eNVy room rukopisa koji već dugi niz sezona usrećuje sve više mladenki željnih nečeg drugačijeg. Slip haljine golih leđa izrađene od mreže, obasute sitnim cvjetovima te one izrađene od mekih svilenih listića navest će svaku mladenku da nesmetano provede večer plešući sa svojim najdražima. Tu su i elegantne haljine koje prate liniju tijela, no s malim pomakom u vidu neočekivanih džepova te raskošne krinoline od super lagane svilene organze kombinirane s filigranskom čipkom.

Novitet ove kolekcije svakako je model 2 u 1 – transparentna vjenčanica s volanima izrađena od tila obasutog točkicama nošena preko svilenog slip modela popularnog u 90-ima. Skidanjem transparentne haljine od tila mladenka dobiva odličnu eNVyroomovsku zamjenu već pomalo zaboravljene haljine za nakon ponoći.

U novoj kolekciji se nalazi i prekrasan predimenzionirani kaput s dominantnom kragnom za zimska vjenčanja. „Inspiracija nam je bio muški kaput. Jako nam je romantičan moment kada mladoženja svojim kaputom ogrne mladenku u slučaju kiše, snijega ili vjetra te smo željeli to prenijeti u dizajn vjenčanog kaputa kao toplu i nježnu asocijaciju na taj džentlmenski čin bliskosti.“, obrazložili su dizajneri iz modne kuće eNVy room.

 

Kampanja za novu kolekciju odvela eNVy room snimljena u Rijeci

Preporučujemo