Bridal moda, odnosno moda za mladenke i vjenčanja, postala je jedan od vaših zaštitnih znakova. Čime objašnjavate uspjeh vjenčanica s vašim potpisom?
Tri su stvari. Prvo, to što smo znali prepoznati trenutak. Te 2012. godine bili smo prvi dizajneri u Hrvatskoj koji su kreirali cjelovitu kolekciju vjenčanica i predstavili je javnosti s popratnom kampanjom koju je snimio Šime Eškinja. Dotad to nije bila praksa. I mi i kolege dizajnirali smo vjenčanice, no nitko ih nije prezentirao kao cjelovitu kolekciju s popratnim PR aktivnostima kao što su lookbook, kampanja, packshotovi....Druga stvar je što nismo željeli izrađivati klasične vjenčanice, nego bijele haljine kojima je imperativ da budu lagane, udobne i ležerne. Treće, ujedno ono najvažnije, jest to što naše vjenčanice stoje jednako kao najam vjenčanica u ostalim salonima.
eNVy room: 'Idealna vječanica je ležerna, lagana i udobna, a mladenka neopterećena'
Story 
Najnoviju kolekciju i kampanju koja je prati karakterizira minimalizam. Zašto ste se odlučili na pročišćeniji pristup?
Željeli smo da fokus bude isključivo na haljini i ljepoti žene bez popratnih stvari koje mogu skretati pozornost.
Koja vam je omiljena bridal kampanja? Znamo da ste snimali na brojnim atraktivnim lokacijama.
Naravno, uvijek ona posljednja, no sve su nam drage. Jako volimo kampanju snimanu na moru u barkama. Možda bismo baš tu izdvojili kao najposebniju.
Kako biste, brzinski, opisali idealnu vjenčanicu? A kako idealnu mladenku?
Ležerna, lagana i udobna vjenčanica za neopterećenu mladenku.
eNVy room: 'Idealna vječanica je ležerna, lagana i udobna, a mladenka neopterećena'
Story 
Prijatelji ste s brojnim poznatim osobama s domaće estradne scene. Tko je najbolji ambasador vašeg dizajna?
Moramo priznati da zaista imamo najljepše ambasadorice, od kojih svaka na svoj način nosi eNVy room i teško je izdvojiti samo jednu osobu.
Na neki ste način rehabilitirali manekenku i model Vesnu Parčinu u posljednjoj kampanji. Zašto ste odabrali baš nju?
Inspiracija kampanje bila nam je estetika devedesetih, pomalo ‘lindbergovski’ crno-bijeli štih, doba supermodela, oblina i istinskih ljepotica. Vesna nam je odmah pala na pamet jer svojom ljepotom zaista kanonizira tu specifičnu estetiku i pojam ljepote iz razdoblja Claudije, Naomi, Cindy...
Primijetili smo da ste osmislili i ‘2u1’ haljinu. Recite nam nešto više o tome.
Svaki put kada osmišljavamo kolekciju vjenčanica mnogo razmišljamo o potrebama modernih mladenki. Svaki se dan susrećemo s njima te prihvaćamo i primjećujemo njihove želje i ideje. Mnoge se ne mogu odlučiti žele li usku ili lepršavu vjenčanicu. Sviđa im se kombinezon, ali bi rado nosile i haljinu. Naravno, i budžet u tome igra veliku ulogu. Zato smo osmislili već mnogo modela koji će ispuniti sve njihove želje i olakšati im odabir. Prošle smo godine, primjerice, predstavili model koji je zapravo kombinezon, no s dodatkom prozirne suknje od tila koja se nosi preko i koju možete u svakom trenutku skinuti. Jako je popularan i naš model ‘just married’, T-shirt s natpisom koji se nosi na suknju od tila. Ove smo godine osmislili model s dvije haljine. Svilena slip haljina nošena ispod prozirne romantične tilaste haljine daje vam mogućnost da imate dvije haljine u jednoj večeri. Tako smo vratili već pomalo zaboravljenu haljinu za razdoblje nakon ponoći.
eNVy room: 'Idealna vječanica je ležerna, lagana i udobna, a mladenka neopterećena'
Story 
Ljeto je, a vi već razmišljate o zimi. Naime, u kolekciju ste uvrstili i predimenzionirani kaput. Jesu li Hrvatice klasičarke ili se vole igrati modom?
U naš showroom većinom dolaze djevojke koje žele neki pomak. Jako se veselimo jeseni i jesenskim vjenčanjima da vidimo kako će djevojke isfurati predimenzionirani kaput uz svoju omiljenu vjenčanicu.
Koja je haljina bestseler iz vaše ovosezonske kolekcije?
Ima ih više, no svakako su to modeli s nude podlogom i 3D čipkom.
Kako provodite ljeto? Radno ili se odmarate?
Nazvali bismo to radni odmor s obzirom na to da potkraj kolovoza planiramo reviju. Predstavit ćemo novu pret-à-porter kolekciju koja će uključiti i nekoliko novih vjenčanica.  Još mnogo toga moramo obaviti, no sve je lakše s pogledom na more.
Sudjelujete i u Storyjevu dizajnerskome mjesecu s odličnim torbama za plažu. Jeste li već viđali modele s vašim potpisom po gradu?
Jesmo i jako smo sretni što su ih djevojke tako dobro prihvatile. Tagiraju nas na Instagramu, dobivamo fotografije u sandučić... Volimo surađivati sa Storyjem, posebno zbog toga što je riječ o našem omiljenom časopisu i što tako možemo doprijeti do šireg dijela pub-like koji možda trenutačno nema novca za neki komad brenda eNVy room.
Razgovarao: Marko Banjavčić
Foto: Marko Marinković, Šime Eškinja, arhiva Story