Uz poznate kavoljupce, zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, Ivu Šulentić, Ivana Šarića, Sandru Bagarić, Renatu Sopek i mnoge druge, okupljeni su uživali u odličnom Stretto espressu i rođendanskim kolačićima od svima poznate Jubilarne mljevene. Uz dobru rođendansku zabavu, događaj je imao i humanitarni karakter. Naime, za preporučenu donaciju u iznosu od 5 kuna, Franck je častio kavom i rođendanskim poklonima, a prikupljena sredstva namijenjena su humanitarnoj akciji „Korak u život“, koja financira fakultetsko obrazovanje djece bez roditeljske skrbi. Kava - više od napitka Današnji događaj zasniva se na promociji kave kao važne društvene komponente kod nas te hrvatskom običaju ispijanja i istinskog uživanja u šalici kave koji je mnogima pravi ritual i svojevrsna tradicija mnogih Hrvata, ali i jedan od rijetkih napitaka koji nas ujutro uspješno „pokreće“. Kao vodeći proizvođač kave u Hrvatskoj, Franck je ponosan na činjenicu što je, u više od 120 godina postojanja, dao svoj doprinos izgradnji upravo ove kulture uživanja u kavi te jačanju percepcije i imidža kave kao svojevrsne društvene poveznice. Franck doprinosi održivosti globalne proizvodnje kave Međunarodni dan kave obilježava se 29. rujna s ciljem promocije ovog omiljenog napitka, ali i s ciljem podizanja svijesti o nužnosti osiguranja održivosti cjelokupnog procesa proizvodnje – od uzgoja na plantažama do šalice svježe skuhane kave- kao i o pravednoj trgovini (fair trade). S ciljem da aktivno sudjeluje i doprinese održivosti globalnog tržišta kave, Franck se početkom ove godine pridružio probranom krugu vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom okupljenih u neprofitno društvo International Coffee Partners (ICP). U sklopu ICP-a, kompanija financijski i savjetodavno djeluje s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi koje im omogućuju povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta. Prednosti za Franck, kao i ostale članove ICP-a, nisu financijske prirode, već se ogledaju kroz osiguravanje dostupnosti najbolje moguće kvalitete sirovine što se dalje prenosi na potrošače. Za Franck je iznimno važno održati visoku razinu kvalitete na koju su potrošači naviknuti i koju povezuju s Franckovim proizvodima, a jedan od načina na koji to postiže jest i djelovanjem u sklopu društva International Coffee Partners.

Story 1527
Fotografije:Tomislav Miletić