Temeljna misija Gorenja je proizvodnja, izvođenje i prodaja kvalitetnih, čovjeku i okolišu prihvatljivih proizvoda i usluga. Temeljne vrijednosti Gorenje već dugi niz godina pojednostavljuje život svojim intuitivnim i kreativnim rješenjima te sa svojim korisnicima dijeli strast i ljubav prema inovacijama, lijepom dizajnu i ugodnom i toplom domu. Uz pametne i funkcionalne  kućanske aparate, stres i svakodnevne obaveze svedene su na minimum. Preostaje samo uživati u kulinarskim čarolijama, ispijanju kave i vremenu sa svojim najmilijima. Gorenje se ističe snažnim obiteljskim vrijednostima, čije su temelje gradile generacije koje su shvaćale važnost funkcije i estetike, ali i topline doma. Zahvaljujući pametnim rješenjima, efikasnosti i odličnim performansama, sve kućanske obaveze postaju lakše i jednostavnije.

Gorenje kuhinja, 1974. Dizajnerske linije Tvrtka Gorenje može se pohvaliti s više od 150 patentiranih inovacija te brojnim uglednim međunarodnim nagradama iz područja dizajna. Priznanja  ostvarena zahvaljujući uspješnim linijama kućanskih aparata nastala su u suradnji s najvećim svjetskim dizajnerskim imenima današnjice. Gorenje 2000. godine otvara vrata jednoj sasvim novoj eri, lansirajući svoju prvu dizajnersku liniju s potpisom zvučnog talijanskog imena, Pininfarina. Među prvima u industriji  predstavljaju liniju velikih obiteljskih aparata jedinstvenih oblika, koja sa sobom donosi harmonično stapanje kvalitete,  funkcije i dizajna proizvoda. Ovakav pristup donosi veliki uspjeh linije, što je nekoliko godina kasnije rezultiralo predstavljanjem nove redizajnirane linije koja je danas postala sinonim izuzetnog dizajna i kvalitete. Ovakav uspjeh bio je samo vjetar u leđa za dizajnere Gorenja koji su osmislili još jednu u nizu uspješnih linija aparata – Alux. Linija se može pohvaliti inovativnom generacijom perilica i sušilica, hladnjaka i zamrzivača te kuhala.   Ljubav prema dizajnu i velika želja za stvaranjem jedinstvenih i personaliziranih proizvoda, potaknula je Gorenje u nastavku niza partnerstava sa zvučnim imenima.  Na listi uspješnih suradnji nalaze se: Ora-Ϊto svjetski poznat francuski dizajner mlađe generacije, kuća  Swarovski te dizajnerske ikone današnjice Karim Rashid i Philippe Starck.
Gorenje Ora-Ito white linija
Gorenje Karim Rashid linija Life Simplified Sadašnji i budući kupci Gorenja su “entuzijasti jednostavnosti” koji balansiraju između ljepote života i životnih obveza kada brinu o sebi, svojim domovima i svojim voljenima. Jednostavno žele raditi više onoga što vole i manje onoga što ne vole, a otvoreni su za nove ideje koje im pomažu da to postignu. Njima su potrebni brandovi koji predviđaju njihove potrebe i nadilaze njihova očekivanja, a vrijednosti na kojima se temelji Gorenje upravo su razumijevanje potrošača, inovacije i stvaranje.
  Glavna krilatica Gorenja Life simplified posljedica je svakodnevnog izazova u otkrivanju što je moguće učiniti kako bi se pojednostavili svakidašnji poslovi i život. Jednostavnost kao iskustvo započinje vođenjem brige, praćenjem potreba kupaca i pažnjom prema čak i najmanjoj pojedinosti. Gorenje Radost Kuhanja Gorenje neprestano osluškuje želje svojih korisnika i prepoznalo je potrebu za online destinacijom s korisnim informacijama i receptima za jednostavniji život. Klikom na www.radostkuhanja.hr otvaramo online kuharicu I pomoćnicu s korisnim savjetima za kućanstvo. Velikim brojem recepata za ukusna jela i savjetima za pojednostavljenje kućanskih poslova korisnicima je omogućeno stvaranje vlastitog kulinarskog svijeta i sudjelovanje u kreiranju sadržaja. Mjesečni nagradni natječaji otvaraju mogućnost osvajanja nagrada: Gorenje kućanskih aparata ili sudjelovanja u tematskim kulinarskim radionicama. Ulaskom u Gorenje online oazu ostavljate ubrzani svijet iza sebe i činite promjenu koja svakodnevne zadatke čini lakšima, jednostavnijima i ugodnijima. Pritom uz pomoć Gorenja ostavljate prostor za  kvalitetniji, ispunjeniji i zdraviji život. Foto: Promo