Gwyneth Paltrow još jednom će se pojaviti u Tod kampanji. Fotograf Mikael Jansson snimao je Oskarovku u Londonskoj poslovnoj četvrti, a nosila je komade iz najnovije kolekcije za proljeće ljeto 2009. kreativnog direktora Derek Lama, te must have G-torbicu. Mikael je izjavio da je odabrao prostor jednog restorana u poslovnom dijelu Londona, jer sp
aja elemente luksuza, medenu i karamelnu paletu, sofisticiranost... Edward Enninful bio je stilist kampanje, želio je malo osloboditi Gwyneth i predstaviti je u drugom svijetlu. Detalji kao što su lagano otkopčana košulja i malo više otkrivene kože, kampanju su podigli na nešto ležerniju razinu. Glavni dizajner Derek Lam za Gwyneth misli da utjelovljuje duh internacionalne žene, bezvremenske elegancije i osjećaja za moderno- ona je savršena prezenterica Tod žene. Kampanja počinje u veljači 2009. godine.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju