Hrvatski vaterpolisti u kampanji za modne brendove Rider i Cartago

Zagreb, 11. travanj, 2017. – Hrvatski vaterpolski reprezentativci, Sandro Sukno, Marko Bijač, Javier Garcia i Luka Bukić, modeli su ljetne kampanje poznatog brazilskog brenda Rider i novog brenda casual ljetne obuće Cartago, koja kreće u svibnju i koja je nastavak nedavno potpisane sponzorske suradnje između Hrvatske vaterpolske reprezentacije i tvrtke Carvel.

Nova vruća kampanja hrvatskih vaterpolista

Mladi vaterpolski reprezentativci Sukno, Bijač, Bukić i Garcia, osim što postižu vrhunske sportske rezultate, odlično su se snašli i u ulozi modela u opuštenoj atmosferi snimanja za kampanju, pod vodstvom fotografkinje Maje Kljaić, koje je održano na čak tri zagrebačke lokacije; u modernom fitness centru OrlandoFit Green Gold Gym, u popularnom hostelu Swanky Mint te u Art Parku.

Kampanja za Rider inspirirana je sportskim duhom, a obožavatelji ovog brenda bit će oduševljeni izgledom i dizajnom novih modela i kolekcija. Rider je najpoznatiji brend tvrtke Grendene u segmentu muške ljetne obuće, a ima i vrlo popularne kolekcije za žene.

 

 

Cartago je potpuno novi brend casual ljetne obuće namijenjen modernim muškarcima. U kampanji se pojavlju i košulje poznatog brenda Bleu Homme koje se savršeno uklapaju uz casual izgled. Modeli Cartago obuće su modernog dizajna, u kombinacijama različitih materijala, a ove će sezone biti apsolutni must have za svakog muškarca koji prati trendove i želi izgledati dobro, a da se pri tome ne odrekne udobnosti.

Ovog ljeta počinje Svjetsko prvenstvo u vaterpolu, kada će mladim hrvatskim reprezentativcima u novim pobjedama pomoći i novi partner – Rider.

Tvrtka Carvel d.o.o. već 25 godina uspješno posluje kao ovlašteni uvoznik i distributer sportskih i modnih brendova obuće i tekstila. Carvel je generalni distributer za balkansko tržište poznatog talijanskog brenda Diadora te generalni distributer brazilskog brenda ljetne obuće Rider, Cartago i Ipanema za tržište Hrvatske, cijelog Balkana i Indije.

Preporučujemo