Kevin Spacey bio je jedan od prvih glumaca koji je dao podršku novim tehnologijama prikazivanja serija putem streaminga, a sada je ponovno pokazao kako vjeruje u  naprednu tehnologiju. U The Australina Financial Reviewu rekao kako je došlo idealno vrijeme za virtualnu stvarnost. - Riješeno je puno problema koji su se na početku javljali s tom tehnologijom. Sada je došlo vrijeme da proizvođači sadržaja i produciraju - rekao je Kevin, koji nedavno postao i zaštitno lice Renaulta. Koliko vjeruje u ove oblike zabave pokazao je ulaganjem u mladu tvrtku WoofbertVR koja u virtualni svijet donosi najpoznatija umjetnička dijela. Njihov cilj je da iz vlastitog doma istražuju najpoznatije i najbolje muzeje i umjetničke galerije, a zahvaljujući trodimenzionalnoj slici koja okružuje korisnika, oni dobivaju potpuni doživljaj šetnje hodnicima tih kulturnih ustanova i gledaju najveća umjetnička djela. https://www.youtube.com/watch?v=1w8CFe6gr7w Foto: Profimedia