U povodu dolaska novog twinga na hrvatsko tržište Renault je pokrenuo urbanu društvenu igru ‘Twingospođice’ u kojoj glavnu ulogu imaju četiri twinga i četiri slavne vozačice koje su predvo­dnice četiriju timova koje čine po tri djevojke, a natjecat će se u virtualnom i stvarnom svijetu. Svaka kapetanica dobila je na korištenje twingo različite boje pa dizajnerica Anamarija Asanović vozi bijeli, glumica Vanda Winter crveni, voditeljica Lorena Nosić žuti i Korana Gvozdić plavi twingo. Putem društvenih mreža do 29. rujna one će odabrati po tri djevojke s kojima će na Facebooku, Instagramu i Twiteru raditi na popularnosti svoje skupine skupljajući lajkove, komentare, podjele na Facebooku te hashtagove ispred imena svake ekipe na Twitteru i Instagramu.

Branimir Ceboci, prodajni agent u Adria Mediji Zagreb, Ivona Čulo, izvršna direktorica Adrije Medije Zagreb, Sanja Gumhalter (Publicis), Vesna Gaić (Renault), Tihana Korać (Zadovoljna.hr), David Kušanić (Renault) i Lorena Nosić Upravo se to i dogodilo, a prva je svoj tim odabrala Lorena Nosić, inače ambasadorica žutog modela Twinga. Fotografije: press