Regionalna direktorica marketinga Make up kategorije Elitsa Ivanova i Product Managerica za Maybelline New York Matea Petrović predstavile su povijest branda te njegovu misiju i viziju, a Make up trendove za predstojeću sezonu i Maybelline New York novitete predstavio je vizažist Aleksandar Đikić. Novi slogan počet će se oglašavati na POS, maybelline.hr i svim Maybelline New York društvenim platformama od veljače 2016. godine. Priča Maybelline New Yorka, danas vodećeg svjetskog make up branda, počinje kada je 1915. Mabel Williams pomiješala ugljeni prah i vazelin u nastojanju da dodatno naglasi svoje oči, te tako stvorila prvu maskaru. Njen poduzetnički brat je zatim pokrenuo tvrtku Maybell Laboratories koja je kasnije preimenovana u Maybelline New York. Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta. Danas su Colossal maskara, Color Sensational ruževi i Affinitone puderi samo neki od Maybelline New York ikonskih proizvoda koji omogućuju ženama da vlastitom kreativnošću istaknu svoju individualnost i ljepotu. U proteklom stoljeću percepcija ljepote nebrojeno se puta mijenjala, no moć transformacije kroz make up i želja za uljepšavanjem nikada nije nestala. Maybelline New York vođen je upravo željom žena diljem svijeta da se istaknu svojom jedinstvenošću i odvažnošću. U današnjem iznimno brzom svijetu, nova generacija žena slobodna je izraziti se na drugačije načine svakim danom. Komunikacija s modernom generacijom žena zahtjeva puno kreativnosti i svježine. To je generacija koja vapi za novitetima, prati trendove, te ih s lakoćom konzumira, ali i u potpunosti prilagođava sebi. U skladu s tim Maybelline New York mijenja brand komunikaciju i slogan. “Make it Happen” jasna je i snažna poruka koja inspirira žene da izraze svoju ljepotu na vlastiti način. Make up trendovi inspirirani svjetskim modnim pistama Maybelline New York oduševljava energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka. Sponzor je čak 11 svjetskih Fashion Weekova od kojih su najpoznatiji onaj u New Yorku, Londonu i Berlinu. Maybelline New York prenosi trendove s modnih pista u svakodnevni život, ohrabrujući žene da zauzmu stav, da pronađu svoj novi izgled, te da se istaknu vlastitom kreativnošću i individualnošću. Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima, Jourdan Dunn.  

Story 1910