Kreirali ste majice za Heineken kampanju, što vas je inspiriralo za ideju i izvedbu? Iznimno nam je drago da nas je brend poput Heinekena pozvao da se uključimo u jednu ovako pozitivnu priču. Posebno nam je cool poruka same kampanje, tako da je dizajnerski dio posla bio dosta jednostavan, #herowanted daje jasnu i odvažnu poruku, s kojom smo se mogli lako poistovjetiti. Biti umjeren i pronaći balans između toga da se zabavljamo i uživamo u trenutku vrlo je važno, kako vama to uspijeva? Svi smo vidjeli iz osobnog iskustva ili iskustva drugih ljudi kako je to kada netko pretjera u konzumaciji alkohola, zato smo naučili da ne treba miješati pića niti pretjerivati, nego uživati u trenutku i naravno time se poštedjeti blama koji možemo izazvati pretjerivanjem. Koliko je važno biti umjeren u modnom svijetu? Mjera je vrlo često odraz stila, jer prihvaćati trendove a ne pretjerivati s njima znači stvoriti svoj vlastiti prepoznatljiv stil. Koji je vaš idealan večernji provod? Jeste li više kućni tipovi ili za velike tulume? Više smo tipovi za kućne tulume, sa poznatim društvom, hrpom hrane i dobrim pivom. https://www.youtube.com/watch?v=XzXbKeOxVJI