Iako ovo pitanje već dugo interesira hrvatsku javnost, ali i brojne pratitelje i obožavatelje, domaće blogerice vješto su izbjegavale otkriti koliko mjesečno zarađuju. Sada smo zahvaljujući najnovijem istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene koje je u listopadu ove godine provela agencija 'Dialog komunikacije' dobili i konkretan odgovor na to pitanje. Zanimljivo je dodati kako je u istraživanju sudjelovao 171 aktivni bloger, a većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visoko su obrazovane (42,7%). Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerica od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istaknule kao trend, još uvijek se većina blogerica ne bavi video produkcijom. Većina ih mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna. Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6%) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31%), gastro (17%), moda (10,5%) i putovanja (6,4%). Velika većina blogerica surađuje s brendovima (77,8%), a suradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi. Kao top trendove istakule su javljanja 'uživo', video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih suradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim suradnjama i novim idejama.   Foto: Društvene mreže