Prije dvadeset pet godina snažne cure na čelu s Madonnom stupile su na scenu i hrabro odbacile stara pravila koja su govorila da se trebate odlučiti hoćete li naglasiti oči ili usta, hoćete li biti super uspješna poslovna žena ili domaćica. A zašto doista ne bismo imale sve – i posao i karijeru, i ljubav i seks, i naglašene obrve i tuš na očima, i crveni ruž i muško odijelo na golo tijelo ili možda ništa na golo tijelo osim Gaultierovih grudnjaka u obliku stošca čije su košarice nalikovale raketama kojima će cure dospjeti na Mjesec ako žele, pomislila je Madonna koju smo tada gledali na koricama srednjoškolskih bilježnica. U svibnju 1990. Madonna je krasila američku naslovnicu Cosmopolitana koji je tada slavio srebrnu obljetnicu veze s čitateljicama – 25 godina postojanja. Danas, kada američki kolege ili, bolje reći, starije sestrice slave 50. rođendan Cosma, Madonna je opet bila prvi i najbolji izbor, a cijeli Cosmo svijet prihvatio ju je objeručke, pa i hrvatsko izdanje koje je prošli mjesec proslavilo 17. rođendan.
Novi Cosmopolitan s Madonnom na naslovnici
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju