Nakon što su Olivia Palermo i Johannes Huebl postali zaštitna lica nove kampanje luksuzne kozmetičke kuće La Mer, brend Ciaté objavio je da 28-godišnjakinja postaje njihova kreativna direktorica. “Radim na bojama, pakiranju, marketingu, formulama i usko surađujem s izvršnom direktoricom Charlotte Knight kako bih bila sigurna da je sve onako kako sam zamislila”, otkrila je Palermo. “Učim jer je svijet ljepote drugačiji od mode ali i dalje su slični.”
Novi poslovni angažman Olivije Palermo
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju