Stručni žiri najvažnijeg festivala oglašavanja u Europi,koji je ove godine održan u Rimu, dodijelio je srebrnu nagradu kampanji 'Malena i Klepetan' u kategoriji Live broadcasting / live streaming te ovjenčao njene autore petom u nizu nagrada u samo nekoliko mjeseci. Nakon osvajanja nagrada na eminentnim marketinškim festivalima i pobjeda u svim najvažnijim marketinškim kategorijama, priča o rodama iz malog slavonskog mjesta čija je ljubav osvojila srca mnogih diljem svijeta na najljepši je način zaokružila pobjednički niz kreativnog tima Jane i agencije Imago Ogilvy. Sreću zbog ovakvog uspjeha ne krije ni izvršna direktorica marketinga Agrokora Iva Balent, koja je još jednom istaknula veliku ljubav koju je cijeli tim unio u ovaj projekt: 'Nakon Brončanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica Awards u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu i Eurobest nagrade u Rimu, mogu samo potvrditi – ljubav sve pobjeđuje. Imamo najljepšu ljubavnu priču godine koja je osvojila srca diljem Europe. Hvala još jednom našoj agenciji Imago Ogilvy i cijelom mom timu na izvanrednoj godini iza nas',izjavila je Iva Balent. Osim okupljanja najistaknutijih predstavnika marketinške profesije, festival Eurobest ističe se i svojim jedinstvenim pristupom koji privlači kreativne umove diljem Europe. Neprekidnim premještanjem natjecanja iz godine u godinu po metropolama diljem kontinenta – ove godine za mjesto održavanja odabran je Rim kao kulturna metropola te izvorište klasične civilizacije. Tvorci Eurobesta nastoje na jednom mjestu objediniti raznolikost kulturnih utjecaja i bogatstvo europske baštine od sjevera do krajnjeg juga. Upravo je stoga ovo priznanje za kampanju 'Malena i Klepetan' od iznimne važnosti.
Novi trofej za Janu i Imago – srebrni Eurobest za kampanju o zaljubljenim rodama
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju