U 2014. godini Nutella slavi svoj 50. rođendan te želi zahvaliti svojim obožavateljima diljem svijeta. Vođen sloganom 'Nutella – 50 godina ispunjenih pričama', brand počinje slavljeničku godinu obilježavajući je s ljudima u više od 160 zemalja. No, nešto je posebno u ovoj kampanji - ljubitelji Nutelle pričaju svoje priče i doživljaje s Nutellom postajući tako dijelom velikog međunarodnog rođendanskog slavlja svog omiljenog namaza od lješnjaka. - Ispričajte nam svoju posebnu Nutella priču! - glasi poziv Nutella obožavateljima diljem svijeta, poziv da podijele svoje doživljaje s Nutellom upućen u veljači 2014. Kampanja će početi internacionalnom TV reklamom čiji sadržaj čine autentične priče obožavatelja Nutelle. Fanovi mogu postaviti svoje Nutella priče na web stranicu www.nutellastories.com u obliku tekstova, postova, fotografija ili video spotova. Najinspirativnije Nutella priče bit će prikazane kao video spotovi na Nutella web stranici, a, u nekim zemljama, i u internacionalnoj TV reklami koja je krenula u travnju 2014. “Nutella – 50 godina ispunjenih pričama” Dobri čarobnjak, svakodnevni heroj, vjerni prijatelj: Nutella je sve to i mnogo više svojim obožavateljima. Više od pet desetljeća, Nutella piše povijest. Velik je broj emotivnih priča i iskustava koje ljudi u više od 160 zemalja povezuju s Nutellom. U mnogim dijelovima svijeta, Nutella uživa gotovo kultni status; ona je neizostavan dio doručka, a broj njezinih obožavatelja svakodnevno raste. Tako je i nastala ideja da se potraže i skupe neobične, dirljive i inspirativne anegdote iz raznih dijelova svijeta. Vrhunac internacionalne kampanje bit će veliko rođendansko slavlje koje će se održati 18. svibnja 2014. u odabranim zemljama diljem svijeta kako bi Nutellini obožavatelji mogli proslaviti rođendan svog omiljenog namaza s prijateljima. NutellaNutella je nastala 1964. godine zahvaljujući g. Micheleu Ferreru. Njezin temelj je recept za Giandujot spravljen 1946. godine iz ruku njegova oca, Pietra Ferrera – slastičara i osnivača tvrtke Ferrero, u talijanskoj regiji Pijemont. Danas je ovaj popularni originalan namaz od lješnjaka dostupan u oko 160 zemalja diljem svijeta. U 2014. godini slavi svoj 50. rođendan.