U samome centru grada, u Preobraženskoj ulici na Cvjetnom trgu, na terasi kafića Story Supercaffe, druga adventska subota donijela je svim posjetiteljima obilje zabave, a ovoga puta za poseban ugođaj pobrinuo se švedski kozmetički brend Barnängen.

Misao vodilja promocije novog švedskog kozmetičkog branda Barnängen jedna je riječ poznata svim Šveđanima: 'lagom'. Ona znači osjećaj ravnoteže i životnog zadovoljstva: Ni preveliko niti premaleno. Ni previše niti premalo. Drugim riječima — baš kako treba. Barnängen vjeruje da se ljepota stvara u trenutku kad se osjećate 'baš kako treba' – pouzdano, autentično i uravnoteženo. Barnängen misija zato je pružanje uravnotežene njege za divno uravnoteženu kožu. Ovaj novi brend na naše tržište donosi Henkel, koji je sve posjetitelje Storyjeva humanog Adventa u Preobražanskoj 3 ove subote počastio prigodnim poklonima. U isprobavanju širokog asortimana branda Barnängen uživala je i voditeljica Renata Sopek koja nam je otkrila kako posebnu pažnju posvećuje njezi kože, pa se zimi često prepušta i brizi stručnjaka. Izuzetno joj je važna hidratacija lica, posebno tijekom ovih hladnih mjeseci, a poseban akcent daje njezi kože iznutra - pazeći na uravnoteženu prehranu. Popularna domaća dizajnerica Aleksandra Dojčinović otkrila nam je kako već neko vrijeme ima svog aspolutnog favorita u njezi kože - Biobazino micelarno ulje koje savršeno čisti njezinu kožu, ali je i regenerira. Kao velika ljubiteljica kozmetika s veseljem je podržala i novi brend na našem tržištu - Barnängen.
Glumica Bojana Gregorić Vejzović svjesna je da zbog posla koji radi, i svakodnevne teške šminke, mora posebnu pažnju posvetiti temeljitu čišćenju lica i hidrataciji kože cijelog tijela, pa je među novim proizvodima švedskog brenda Barnängen već pronašla neke od potencijalnih favorita za njegu tijela.
N. P. Fotografije Ivana Kaurloto i Josip Regović