U zagrebačkoj Kući za ljude i umjetnost Laubi  predstavljen je program ovogodišnjeg Motovun Film Festivala, koji će od subote, 25. do srijede, 29. srpnja, proslaviti punoljetnost na brdu dobrih filmova 277 metara iznad realnosti.

Jastog Festival su predstavili direktor Igor Mirković, selektorica Milena Zajović, selektorica Festivala Francuske u Hrvatskoj Rendez-vous Alemka Lisinski, Tomislav Gugo iz Veleposlanstva Kraljevine Danske i Sanja Milinović iz Hrvatskog Telekoma.
Postarove bijele noći Na konferenciji predstavljen je glavni festivalski program koji predstavlja vrhunce filmske sezone - laureata Cannesa 'Jastog' Yorgosa Lanthimosa, Venecije 'Poštarove bijele noći' Andreja Končalovskog, Tribece 'Djevičanska gora' Dagura Karija i San Sebastiana 'Magična djevojka' Carlosa Vermuta, neke nepoznate naslove koji bi mogli postati velika iznenađenja, dok popratni filmski programi uključuju Brutalne Francuze, rane radove predstavnika  novog francuskog ekstremizma (Leos Carax, Gaspar Noe, Bruno Dumont, Claire Denis...), 20 godina Dogme te program posvećen vrhunskim europskim TV-serijama.
Padanje - Što biste izdvojili iz programa, pitaju novinari uvijek isto pitanje. I nikad ne znam što bih rekao jer mi iskreno vjerujemo da je baš sve što smo pripremili dobro i vrijedno pažnje. No, ako nešto moram izdvojiti, to su odlični prateći programi: u sklopu Festivala Francuske u Hrvatskoj Rendez-vous, imamo vrhunsku ponudu izvrsnih francuskih filmova. Iz Danske nam dolazi program Dvadeset godina Dogme, ponovni pogled na filmski pokret koji je obilježio prve godine našeg festivala. Kako festival ne bi bio puka ljetna razbibriga, nego i zabrinutost za svijet u kojem živimo, pripremili smo program Pomozi, Bože, dokumentarce o vjerskim ekstremizmima svih boja i religija. A prvi put, vrata programa otvaramo televizijskim serijama, koji su posljednjih godina – teško je to ne primijetiti – najvitalniji aspekt filmske industrije. Na nekoliko oglednih primjera tražimo odgovor na pitanje kako nastaju vrhunske europske serije - rekao je Igor Mirković.
Sve zbog haljine Foto: Story Press, Nina Đurđević