Dvorac Laduč, predivan posjed sagrađen krajem 19 stoljeća, pokazao se kao idealna lokacija za potrebe snimanja kampanje modnog portala Fashion.hr Style Community. Jedno od zaštitnih lica kampanje je i ovogodišnja pobjednica RTL-ovog Top modela by Vanja Rupena – Rafaela Franić.
FASHION.HR Style Community kao najčitaniji modni portal u regiji odlučio je snimiti svoju prvu image kampanju. Portal koji okuplja zajednicu zaljubljenika u modu, suvremeni dizajn, glazbu i film, kao svoju filozofiju na prvom mjestu ističe relevantnost, aktualnost te ekskluzivnost iz svijeta mode. Nudi ekskluzivne sadržaje kao što su: najdetaljniji izvještaji s vodećih tjedana mode u Hrvatskoj i inozemstvu, ekskluzivne intervjue sa zvijezdama s domaće i inozemne scene, te najaktualniji pregled svih dnevnih vijesti iz svijeta mode i lifestylea.
Uzimajući filozofiju style communitya kao nit vodilju same kampanje, u snimanje je bilo uključeno sedam ljudi. Svaki model predstavlja određeni tip čitatelja ovoga popularnog portala. Svi su različiti po dobi, zanimanju, interesu i načinu života, a jedino što im je zajedničko jest strast prema modi koju svatko od modela ove kampanje percipira na sebi svojstven način. Tako su se na kampanji kao zaštitna lica predstavili: Rafaela Franić (20) – pobjednica RTL-ovog Top modela by Vanja Rupena, IvanaBilandžija Billy (34) – stilistica, Marko Banjavčić (23) – modni novinar, Ana Bacinger (26) – blogerica i modna novinarka, Ana Pavić (29) – glavna urednica Fashion.hr Style Community-a, Lovro Ivančić (18)– student, te Ljubica Parag (68) – jedna od Dove Pro-age ambasadorica.
„ Digitalna revolucija u medijima najvažnija je društvena karakteristika u novom valu komunikacije. Željeli smo doslovno interaktivno uključiti u kampanju različite profile naših čitatelja i time demonstrirati širinu ciljeva Fashion.hr Style Community-a koji nisu isključivo u modi već također u lifestyleu i dizajnu generalno, društvenoj sceni, filmu i glazbi.“ Izjavio je Vinko Filipić, direktor Fashion.hr koncepta, povodom lansiranja kampanje.
Snimanje kampanje održano je pred objektivom kreativnog dvojca Decker & Kutić, za make-up bila je zadužena naša poznata make up artistica Ana Rajić, dok je hair styling djelo Keune Akademije Hrvatska. Setu je nazočio i proslavljeni redatelj VanjaVascarac, koji je svojom kamerom snimio video kampanju.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju