Nakon nedavnog uspješnog predstavljanja kolekcije i otvaranja Ljubljana Fashion Weeka, dizajnerica brenda Loré, Loreta Gudelj predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju Perú / Los Andes. Kao glavnu inspiraciju dizajnerica navodi Peru, Cuzco te peruanski dio andinske regije koja obuhvaća naslijeđe i manufakturu Inka. Tradicionalni etnografski motivi te boje peruanske folklorne baštine interpretirani su u suvremenom modnom kontekstu, što je i glavni cilj dizajnerice koja se zalaže za 'slow fashion' pristup modi. Loré brend karakterističan je po korištenju ručno izrađenih materijala te je dizajnerica ovaj put surađivala s izvornim peruanskim tkaljama koji su izradile raznobojne vezene trake koje su upotpunile izvorni dojam kolekcije. Upotrebljeni materijali uključuju izvornu ručno bojanu vunu vicuñe i alpake, ručno tkane vunene šalove koje je za Loré u skladu s motivima Perua, istkala tkalja Ivna Matičec te premium materijale poput merino i moher vune, kašmira, viskoze, svilenog pliša, taft svile, rustičnog samta i nekoliko varijacija debljeg i tanjeg trapera.

Vuna alpake, specifična za Ande ima specifičnu rustičnu teksturu koja je dizajnerici poslužila kao središnji motiv kolekcije te je izradila odjevne prijedloge za zimu koji uključuju predimenzionirane kapute i jakne, kratke vunene jakne, kombinezone, različite modele hlača, haljina i košulja i dugih večernjih haljina.
Za vizuale kampanje Perú / Los Andes zaslužan je Franjo Matković s kojim je dizajnerica surađivala i na ranijim kolekcijama, a pozadine je ručno oslikala akademska slikarica Mateja Babić koja je izvorne peruanske vizure prilagodila duhu nove kampanje. U pozadini vizuala dodane su pjesme na kečuanskom jeziku, tradicionalnom jeziku kulture starih Inka kako bi dodatno naglasile tematsku inspiraciju. Zaštitna lica kampanje su Lea Tomić i Hana Grizelj (Relatum Model Management), šminku je osmislila Matea Markač, a frizure Vanessa Žigić. Sve lookove su upotpunile cipele iz Mass Hrvatska.
Tekst i foto: press