Nakon nedavnog uspješnog predstavljanja kolekcije i otvaranja Ljubljana Fashion Weeka, dizajnerica brenda Loré, Loreta Gudelj predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju Perú / Los Andes. Kao glavnu inspiraciju dizajnerica navodi Peru, Cuzco te peruanski dio andinske regije koja obuhvaća naslijeđe i manufakturu Inka. Tradicionalni etnografski motivi te boje peruanske folklorne baštine interpretirani su u suvremenom modnom kontekstu, što je i glavni cilj dizajnerice koja se zalaže za 'slow fashion' pristup modi. Loré brend karakterističan je po korištenju ručno izrađenih materijala te je dizajnerica ovaj put surađivala s izvornim peruanskim tkaljama koji su izradile raznobojne vezene trake koje su upotpunile izvorni dojam kolekcije. Upotrebljeni materijali uključuju izvornu ručno bojanu vunu vicuñe i alpake, ručno tkane vunene šalove koje je za Loré u skladu s motivima Perua, istkala tkalja Ivna Matičec te premium materijale poput merino i moher vune, kašmira, viskoze, svilenog pliša, taft svile, rustičnog samta i nekoliko varijacija debljeg i tanjeg trapera.
Razigrana kampanja hrvatskog brenda Loré
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju