Nakon modne revije povodom 16. rođendana magazina Cosmopolitan, gdje je modni dvojac ELFS predstavio svoje viđenje djevojačke večeri, ELFS-i su zajedno s pjevačicom Majom Šuput odlučili kroz foto kampanju pokazati kako izgleda jutro poslije buduće mladenke. U modnoj priči visoke produkcije u režiji Vanje Vascarca, na kojoj je radio uigrani modni tim od trideset ljudi, Maja se budi u hotelskoj sobi okružena mladićima i djevojkama 'razodijevenih' u najnoviju kolekciju ELFS odjevnih predmeta. Cjelokupna kampanja popraćena je video spotom Maje Šuput koja je novo zaštitno lice brenda ELFS.

ELFS SS'14 Specifičnost kolekcije su grafički, dijamantni i cvjetni motivi koji su inspirirali dizajnere Aleksandra Šekuljicu i Ivana Tandarića za njihove prve autorske tkanine. Iako je dvojac otprije poznat po svojim printevima ovo je prvi put da su sami dizajnirali svoje printane tkanine - od nježnih trešnjinih cvjetova do jakih, razigranih tonova fuksije.
ELFS SS'14 “Žena treba biti opuštena u svom tijelu. Nije dobro doživljavati sebe i modu preozbiljno i izražavati svoj stav kroz odijevanje već se modom poigravati i svakodnevno u sebi otkrivati novu osobu”, izjavili su Alex i Ivan dodavši kako dizajniraju odjeću koja se može nositi od jutra do mraka, za svakodnevne obveze i za posebne prilike. Ponosni su što su i jedini hrvatski modni brend koji nudi potpuni asortiman od nakita, modnih detalja, casual odjeće, preko elegantnih haljina pa sve do kišobrana.
ELFS SS'14 A za sve one koji su se pitali što to odbrojava sat smješten na glavnom zagrebačkom trgu - odbrojavao je vrijeme do kada će spomenuta kampanja biti prikazana javnosti. Samo su Ivan i Alex znali o čemu se radi a za svoju muzu Maju su napravili pravo iznenađenje pa su je svojom gestom, pred kamerama RTL-a, ganuli skoro do suza. Foto: Vanja Vascarac