Glumica Nina Violić uživjela se u čak šest uloga na snimanju kampanje za nakit s potpisom dizajnerskog dvojca, oca i sina Mladena i Petra Grubića, kojom slave 30 godina stvaralaštva. Želja im je bila naglasiti kolika je moć i uloga nakita kod svakog stajlinga. Jer, odjeća i moda su nerazdvojni prijatelji i moda to zna. "Za naše kampanje posebno su zanimljivi plesači i glumci, koji na najbolji način pokretom i karakterom prenose našu poruku, inspiraciju kroz nakit. Različitost nas čini posebnima, tako da smo za novu kampanju kroz objektiv fotografa upoznali glumicu kroz različite uloge. Njene transformacije pravo su bogatstvo profesije, a kostimi i nakit dio su njenih snova", govore. "Prvo, obožavam njihov nakit, volim tu različitost i nedoslovnost, pružili su mi mogućnost da se svaki put ufuram u neku potpuno drugu ulogu, a to je meni uvijek gušt. Posebno zato što me fotkala Mare Milin s kojom uživam raditi više od 20 godina, snimanje s njom se ne propušta, to je jednostavno lunapark", kazala je pak glumica, dok je Mare Milin ispričala: "Danas kada predajem ove vizuale, znam da ih je 6. A trebao je biti neki drugi broj. Ali, ništa nije slučajno. Htjela sam da Nina Violić na ovim fotografijama bude glumica, ali i da se kroz dvojnost tragedija-komedija kazališnog principa prozire ona kao osoba. S njom je to neminovno. Ona je jedna od privatno najjačih osobnosti hrvatskog glumišta. Ponekad te strah od te njene osobnosti kolika je (smijem se, jer je poznam dobrih 20 godina). Nakit, Grubići, njihove vizije, vizije poredane na stolu, a onda ti snažni komadi na snažnoj osobi. Sam taj nakit ima snažnu osobnost. Imaju je i Petar i Mladen. A i ja. Panika. Što napraviti da sve ne izgleda k'o cirkus? Ili, baš ugostiti cirkus Kolorado? I što sad...zakriliti se kostimom, ulogom, maskom. Scene tipa - sanjarim usred formalne večere, ukrašena ne baš svakidašnjom kravatom, ludujem sama sa sobom u svom boudoiru kao jedna verzija miss Havisham, s jasnim simbolima prolaska vremena na sebi, glumim glumu pred prejakim reflektorom davnog Hollywooda, hladnog izraza lica promatram vas preko nišana, koketiram preko stola zaštićena ogromnim komadima ekspandiranog stakla, čekam da sve završi, negdje u toploj tami... 6 improviziranih situacija. I onda ja tu, tražeći zaključak, jer se bez toga ne mogu smiriti, nekako dođem na Pirandella i sve se poklopi. 6 lica traži autora. Wikipedia kaže: "Stvarnost u djelu postaje iluzija, a iluzija postaje stvarnost. Obični ljudi postaju glumci, a glumci postaju obični ljudi." Sve ima smisla, a Nina tamo gdje možda najviše liči na sebe privatno, žmiri. Otvaram baš tom fotografijom. Svima koji su sudjelovali u ovom snimanju zahvaljujem na inspiraciji, koja se baš uvijek desi na snimanju i nakon njega, a ne matematički, prije snimanja; zahvaljujem nužnom simbiotičkom doprinosu koji je stvorio ovaj omnibus. Da mene pitate, ovu grupu vizuala bih tako i nazvala: Ninin Omnibus. voila!".

Fotografije: Mare Milin