Popularni europski brand predstavio je u petak u novootvorenoj trgovini u Arena Centru najnovije kolekcije za mlade i sve one koji vole iznenaditi svojim izgledom pod motom „I’m good but no angel“.

Ana Babić, direktorica LPP Hrvatska i Mike Pugh, direktor Arena Centra U društvu poznatih U tom su raspoloženju i poznate osobe posjetile otvorenje novog modnog brenda i pronašle nešto za sebe, a među njima mlada pjevačica Kim Verson, glumica i pjevačica Sementha Rajhard, radijska voditeljica i blogerica Andrea Andrassy, pjevačica Sara Renar te brojni drugi.
Sementha Rajhard, Kim Verson, Andera Andrassy, Ana Babić, Ines Huskić Sinsay odjeća dizajnirana je za djevojke između 15 i 24 godine koja vole svoju osobnost izražavati kroz zanimljive dnevne, ali i večernje kombinacije i koje se ne boje eksperimentirati s modom.
Modne blogerice Mila Puljiz, Barbara Repe, i Matea Martek Sinsay djevojke svjesno kreiraju svoj imidž poigravajući se stilovima – od nježne i romantične do chick djevojke. U prvoj trgovini u Hrvatskoj, Sinsay nudi najnovije kolekcije bazirane na svjetskim trendovima s modnih pista, a jedan od zaštitnih znakova su otkačeni printevi i originalni accessories. Dio grupacije Ovaj globalno poznati brand najmlađi je u internacionalnoj modnoj grupaciji LPP, a jedna od njegovih vrijednosti su i pristupačne cijene koje Sinsay čine dostupnim mladim tinejdžerima. Od ove jeseni i hrvatski će kupci moći uživati u trendi kolekcijama. Prva trgovina ovog modnog lanca otvorena je u ožujku 2013., ali brzom ekspanzijom do kraja prošle godine otvoreno je više od 50 prodajnih mjesta.
LPP grupa jedna je od najbrže rastućih modnih maloprodajnih trgovačkih lanaca na svijetu, a neprestanim ulaganjem u razvoj brzo je postala međunarodni lanac s pet prepoznatljivih modnih marki. Uz Sinsay tu su Reserved, Cropp, House i Mohito. Na otvorenju prve hrvatske trgovine, brojni su se kupci u pratnji poznatih modnih blogerica zabavljali birajući otkačene i drske Sinsay outfite. Fotografije: press