Zahvaljujući magazinu Storybook, koji u suradnji s Miva galerijom vina organizira dodjelu nagrada – Storybook Veuve Clicquot Business Woman Award, upoznat ćete inspirativne žene. Ovo prestižno događanje okupit će uspješne dame koje svojim likom i djelom ostavljaju trag u društvu. One su uvijek pozitivne i nasmijane, inspiriraju druge i uče ih da izvuku najbolje od sebe.

Jedna od odabranih je i Anja Zambelli Čolak, diplomirana dizajnerica, koja je znanje stekla na najprestižnijim milanskim fakultetima dizajna, Istituto Europeo di Design i Domus Academy. Vlasnica je titule Master of Business Design, a njezini dizajnerski radovi izdani su u dvije knjige o dizajnu: “Packaging Structure” (ArtPower) i “Take me away please” (DesignerBooks). Tijekom boravka u Milanu radila je za velike klijente poput Unilevera, 3M-a i Pininfarine. Povratkom u rodnu Rijeku osnovala je Zambelli Brand Design, dizajn studio koji se bavi oblikovanjem vizualnih identiteta brendova. U svojoj je karijeri realizirala neke od najuspješnijih hrvatskih brendova poput Surf ’n’ fries, Esensa Mediterana, Kisha, Piko, Barbieri i druge. Također, službeni je dizajner HNK Rijeka. Neki od projekata, primjerice Surf ’n’ Fries ambalaža, prepoznati su na globalnoj razini te uvršteni u publikacije poput knjige “Take me away please”, gdje su radovi Anje Zambelli Čolak izdvojeni kao najbolja svjetska rješenja pakiranja. Nadalje, otkad je Anja preuzela zadaću glavnog dizajnera, vizualni identitet NK Rijeka napravio je velik iskorak, čime se postigla vrlo jasna distinkcija u odnosu na ostale nogometne klubove u Hrvatskoj.
Osim Zambelli Brand Designa, Anja je jedna je od osnivača projekta KISHA – prvog pametnog kišobrana na svijetu. KISHA je prepoznata kao originalni proizvod po pitanju koncepta, ali i izvedbe, brendinga te ambalaže koja je prošla vrlo zapaženo na globalnoj razini. Također, odgovorna je za produkt dizajn proizvoda KISHA, posebice u kontekstu ženskih modela gdje radom zadire u modni segement tržišta te spaja funkcionalnost, tehnologiju i modu. Ove godine lansirala je i modni blog UnderMyLips u kojem daje kritički osvrt na svijet mode kroz edukacijske postove vezane uz povijest mode, velikane mode te trenutne trendove. Blog je pisan na engleskom jeziku te počinje prikupljati čitatelje diljem svijeta. Također, Anja volontira u startup inkubatoru u Rijeci gdje pomaže mladim startupovima i mladim poduzetnicima po pitanju brendinga i dizajna. U privatnom životu udana je i majka trogodišnje Emily. U slobodno vrijeme bavi se dizanjem olimpijske šipke i jedrenjem. Veuve Clicquot svojevrsni je Oscar koji se svake godine dodjeljuje uspješnim poslovnim ženama diljem svijeta. Nagrada je osnovana 1972. u čast Madame Clicquot, izuzetne poslovne žene, Francuskinje koju je krasila hrabrost i istaknuti poduzetnički duh. Godine 1798. Madame Clicquot udala se za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota, a kad je u 27. godini života ostala udovica preuzela je poslovanje te postala prva žena na čelu kompanije. Svoj poduzetnički duh pokazala je 1810. godine kada je proizvela prvo vintage vino u regiji Champagne.