"Druženje s djecom iz Dječjeg doma "Ivana Brlić Mažuranić“ bilo je vrlo emotivno, iskreno i poticajno. Posebno me veseli kad vidim da poznaju moje likove i njihove avanture, a nadam se da će se netko od njih prepoznati i u likovima iz priče 'Velika obitelj'. Zahvaljujući djelatnicima doma djeca doista žive u velikoj obitelji, a svoj životni put i sreću pronalaze jedni u drugima. Od srca podržavam humanitarnu kampanju Reci DA! i drago mi je da sam i ja dio obitelji Reci DA!", izjavila je spisateljica Sanja Pilić tjekom posjeta Dječjem domu „Ivana Brlić Mažuranić“ u Lovranu. Kampanja Reci DA! provodi se drugu godinu za redom i do sada je obnovljeno 10 dječjih domova i centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska. Dječji domovi u Lovranu, Dubrovniku i Sisku su tri preostala doma u kojima će se donacijom omogućiti uljepšavanje svakodnevice djece koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U dječjem domu u Lovranu na skrbi je 36 djece od kojih nekolicina boravi u domu, dok ostala djeca koriste poludnevni boravak, a njihovi roditelji savjetovanje. Kampanja za obnovu dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku trajat će do 31. svibnja. Kupci se u kampanju Reci DA! mogu uključiti kupnjom odabranih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske. U kampanji sudjeluju marke Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice. Do sada je u dvije godine trajanja humanitarne kampanje Reci DA! prikupljeno više od 400 tisuća kuna, a taj je iznos doniran za uljepšavanje svakodnevice u deset dječjih domova diljem Hrvatske.