Umjesto da dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, koji stoje iza brenda KLISAB, daju instrukcije i upute kako bi vizuali trebali izgledati, u ovom jedinstvenom eksperimentu, autorski su parovi dobili apsolutnu slobodu i kreativnost interpretirati njihovu modu. Tri kreativna para Franjo Matković i Ana Nikačević, Petra Mrša i Nambi Kezić te Vlatka Fuego i Karla Zelić producirali su po tri fotografije kojima su iznenadili i same dizajnere. ''Ovakav način suradnje za nas je bio veliki izazov, budući da smo po prirodi control freakovi i u vlastitome radu volimo kontrolirati svaku, pa i najmanju sitnicu. No, rad svih kreativaca na ovome projektu iznimno cijenimo pa smo bili jako uzbuđeni vidjeti krajnje rezultate. Nismo požalili, dobili smo predivne vizuale koji KLISAB estetiku prikazuju na drugačije načine nego što je to prije bilo uobičajeno", tvrde Marko i Tomislav. Kao i uvijek do sada, u prvom je planu bila KLISAB žena, neovisna, originalna, samosvjesna i jasno definiranih estetskih pravila koja beskompromisno slijede njezin duh i karakter. Kako stav i samopouzdanje idu uz ovaj brend, pokazale su fotografkinja Petra Mrša i Nambi Kezić, koja je bila zadužena za styling. "Htjele smo pokazati ljepotu različitosti u vremenu kad raste strah prema drugačijem. Gendis, Eva i Filipa, zvijezde naših interpretacija, bave se suvremenim plesom. One su mlade, drage, lijepe, a samopouzdanje crpe iz vlastite predanosti radu, pokretu, glazbi, međusobnom pomaganju i podršci.  Tko ih ne bi volio? Pogotovo ako pritom još nose KLISAB", objasnile su autorice.

Različitost odjevnih komada, koji se mogu kombinirati na više načina, specifičnost je KLISAB potpisa. Ovom suradnjom s tri kreativna tima, to su dizajneri željeli i dokazati. "U ovoj suradnji najviše nas je privukla činjenica da imamo potpunu slobodu, kao i doza misterioznosti koja je proizlazila iz toga što ni sami dizajneri nisu znali što točno radimo. I za njih je to veliki iskorak iz vlastite zone komfora. Dajući stilistima i fotografima potpunu slobodu za vlastitu interpretaciju branda, potaknulo je i nas na neke odvažnije korake pa smo tako pokušali odraditi, svaka iz svojeg pogleda, nešto malo eksperimentalnije od našeg klasičnog izričaja", objasnile su mlada fotografkinja Vlatka Fuego i stilistica Karla Zelić.
Poznati modni fotograf Franjo Matković i stilistica Ana Nikačević bili su oduševljeni činjenicom da su u ovoj vizualnoj intepretaciji prepušteni sami sebi što u modnim kampanjama inače nije slučaj. "Ovaj posao vrvi kreativcima. Na prvi pogled, ova izuzetno pozitivna stvar često zna stvarati i probleme. Svatko ima neku svoju kreativnu viziju kako modna kampanja treba izgledati i zapravo je rijetko da imaš potpunu slobodu napraviti što god želiš i s timom s kojim želiš. Kada se KLISAB javio s upravo ovakvim prijedlogom, nismo morali puno razmišljati. Bila je to idealna prilika da napravimo snimanje o kojem smo već dugo maštali, a nikada nismo našli priliku da ga i ostvarimo".
Fotografije: Press