Nakon završenih studija Svetlana Popović počinje aktivan rad u kompaniji i unosi inovacije u poslovanju i osvajanju novih tržišta. Za 15 godina iskustva u proizvodnji konstantno je unapređivala kvalitetu proizvoda i same proizvodnje, nastojeći da bude u korak s konkurencijom na Evropskom tržištu.PurPur Technology je obiteljska firma osnovana 1997.godine i od tada uspijeva da u ovom dijelu Europe postane vodeći proizvođač masa za modeliranje i plastelina.Svi proizvodi su ekološki, neotrovni i imaju EC standard, EN71-3:2013.  Proizvodnja je zasnovana na vlastitoj tehnologiji, odnosno patentima vlasnika. Kompanija je dobitnik Pupinove nagrade za patent 2006. godine. Proizvodi su namijenjeni djeci, umjetnicima, kreativcima i dizajnerima.Naši proizvodi korišteni su za animirane filmove, reklame i prototipe za automobilsku industriju. Poslije dugogodišnjih pregovora, analiza, usaglašavanja kvalitete, firma je uspjela da sa svojim proizvodima bude prisutna u većini zemalja Skandinavskog tržišta.Istovremeno firma uspijeva svojim kapacitetom zadovoljiti i potrebe tržišta u regiji, poput CrneGore, Makedonije, Bosne i Hercegovine.Sredinom 2017. Svetlana je u suradnji sa svojim timom otvorila predstavništvo i u Londonu. Kompanija se bavi i doniranjem svojih proizvoda brojnim ustanovama i nevladinim organizacijama.Svetlana i njen tim vjeruju u obiteljske proizvodnje i ljubav koju su uložili stvarajući je. Proizvodnja je za Svetlanu velika motivacija, iz razloga, što ne postoji ništa dragocjenije za razvitak mašte kod djece, od kreativnog rada.Radom s kreativnim materijalima, kod djece se razvija kreativnost i individualnost.Prema tome, kreativni rad s našim proizvodima može stvoriti kod pojedinaca, uz njihov talenat, remek djela.Svetlana Popović se uspješno ostvarila i na polju organizacije, ostvarivši uspješnu suradnju s produkcijskom kućom FILMING DOO. Zajedno s njima sudjeluje u organizaciji i izradi velikih događaja kao na primer Global Citizen Forum Sveti Stefan 2017, izradi reklama i korporativnih filmova za domaće i inozemno tržište.