Iva Šulentić, 2013. godine je gostovala u tadašnjem podcastu Petre Nižetić i Marijane Batinić, 'Mapet Show', gdje je odgovarala na razna pitanja obožavatelja. Pitanja su bila podijeljena u tri kategorije: mlaka, toksična i paprena.

Jedno od pitanja bilo je i: 'Kani li Iva ikada izaći iz filma djevojčice i postati prava mlada žena koja više koristi svoje fizičke atribute, a ne da pretjerano brije na intelekt? Daj se ženo opusti, vrijeme ti je!'.

Iva je na ovo pitanje odgovorila na sljedeći način: 'Ja ću ovo shvatiti kao apsolutni kompliment. Ne namjeravam svojim sisama nekome pokazivati da sam žena. Ja sam apsolutno opuštena, a u tome mi pomaže i ova moja odjeća koje me ne sputava, pa da ne ispadne nešto što ne bi trebalo. A i opet je bolje biti djevojčica nego babuskara u tridesetoj godini, tako da je ovo meni aposlutni kompliment', kazala je Iva.

Iva je u istoj emisiji ispričala kako joj je bilo snimati kratkometražni film 'Šta ti znaš šta se meni dogodilo', gdje je morala odglumiti vruće scene s bivšim dečkom, glumcem Filipom Juričićem.

Iva Šulentić Filip Juričić
screenshot vimeo

'Fakat je prošlo jako puno vremena otkad smo Filip i ja prekinuli. Neke su stvari sjele na svoje mjesto u smislu: bilo je, prošlo je, malo smo sada zreliji ljudi i možemo imati normalan odnos i apsolutno normalno prijateljstvo. Na prvom sastanku bilo je: 'O pa to si ti, mrak'. Meni je iskreno bilo drago da je to on i prva rečenica koju sam rekla: 'Ajde pa barem mi to znamo raditi, bolje da si ti, a ne netko drugi', ispričala je popularna tv voditeljica.

Više fotografija voditeljice pogledajte u galeriji:

Story arhiva, Robert Gašpert Iva Šulentić