Dobitnica Micice: Barbara Dobrila Gajica Prekrasne, romantične, šarmantne Micice...kao da svaka priča svoju bajkovitu priču...s kojim bi još kreatorom ili osobom (možda kao zaštitnim licem) u budućnosti htjeli surađivati, a za koga mislite da bi najbolje istaknuo draž i mističnost Vaših Micica?

Micica: Od dizajnera bismo voljeli surađivati sa pokojnim Alexander McQueenom. Volimo način na koji je koketirao s kičem i stilski se s njim najviše možemo poistovjetiti. Trenutno bi kao svoje zaštitno lice mogli zamisliti prekrasnu Florence Welch iz Florence And The Machine. Njezin šarm i romantično-vrckasti stil najbolje pristaje uz Micicu, a uz to je i „žena snaga“ koja zna što želi, pametna je, sposobna i uživa u tome što radi. A bilo je i još zanimljivih pitanja:

Krešimir Peki Moje pitanje za Micicu je koji Vam je najdraži crtani film iz djetinjstva i omiljeni lik iz njega?

Micica: Čudesna šuma, a likovi su Tigrica Lili i Dumbo &3 Brigita Bri · Kada je nastala prva Micica? Je li to bio broš ili ogrlica? Za koje ženske duše je namjenjen vaš nakit? Naša prva Micica nastala je u proljeće 2009. Bio je to i broš i ogrlica u jednom koji nose „ženske duše“ koje vole romantiku i vintage patinu.

Marina Đarmati Po meni je ručna izrada nakita nešto neprocjenjivo i svaki je komad poseban i unikatan pa me zanima na koji način određujete cijene za nakit koji izrađujete i smatrate li da su previsoke ili možda čak preniske? Realno, kod nas je dosta teško uspjeti i probiti se s ovakvim poslom, pa me zanima koliko je uopće trebalo vremena da ljudi počnu u većem broju kupovati Vaš nakit?

Micica: Isprva smo istraživali kako se kreću cijene na tržištu i koliko sati utrošimo na proizvodnju Micica. Mislimo da su cijene na tržištu još općenito preniske, ne cijeni se unikatnost ni ručni rad. Imamo velike lance dućana koji modne dodatke naplaćuju po istim ili skupljim cijenama, a koji se proizvode u Kini za neke sitne novce. I dalje će ljudi rađe kupiti nešto konfekcijsko i uspoređivati cijene proizvoda s našima što nema nikakvog smisla. Za „ekskluzivu“ moraš biti spreman platiti više, a pogotovo stoga što uvijek postoji mogućnost ispunjavanja želja kupaca. Ali situacija je takva, polako dižemo cijene kako raste interes i senzibilitet tržišta. Što više ljudi čuju za tebe više te i cijene, moraš postati „trend“ da bi uopće kupovali tvoj proizvod. Trebale su nam tri godine, jako puno truda i promocije.

Inka Turković Možemo li bliskoj budućnosti očekivati Micica - ušna vješala iliti naušnice?

Micica: Upravo radimo na tome, do kraja godine izbaciti ćemo i kolekciju naušnica na klipsu. Potražnja je velika tako da mislimo i na ljubitelje ušnih vješala. Treba postati trend da bi uopce ljudi kupovali tvoj proizvod. Iskakati iz paštete je potrebno. Trebalo nam je tri godine, puno truda i promocije.