Kolekcija LINK dizajnerice Ogi Antunac već je poslana u New York; prva postaja je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg kreativku čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paralelno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma. Ogi Antunac nedvojbeno je krenula u napad na svjetsku scenu pa smo upravo zbog toga odlučili porazgovarati s uspješnom kreatoricom.

Uspjeh nakon uspjeha i ponovno uspjeh. Ovaj put riječ je o velikom izlasku na američko tržište. Odakle vam vremena i energije za sve to? 

Sa svojim sam brendom već četiri godine prisutna na američkom tržištu i svake sezone sve više napredujemo. Trenutačno se osjećam dovoljno kreativno i energično za malo veće korake. Mislim da je ova zimska kolekcija najbolja dosad i nadam se da će kupci upravo to prepoznati. Radim svaki dan, gotovo cijeli dan, kako bih stigla napraviti sve što sam si zacrtala. Vezana sam uz svoj tim koji preuzima dio odgovornosti pa nije sve na meni. Uistinu su mi velika podrška. A to je i ključ našeg posla - imati dobar tim.

Kada ste koncipirali taktiku za ovaj izlazak na američko tržište? Možda bi vaš primjer mogli slijediti i neki mlađi kolege. Znamo koliko domaće tržište ograničava kreativnost, ali i dobar modni business.

Nažalost, naše je tržište premalo. Za ozbiljniju potvrdu brenda svakako je potrebno izići na ono inozemno. Oni koji to žele, moraju znati da je to naporan rad i svakodnevno poštovanje rokova. No upravo tako volim i mogu raditi.

Čime se vodite u životu, koje su to premise na kojima svakodnevno inzistirate?  

Prije svega, pokušavam što mirnije reagirati u stresnim situacijama, zadržati svoj mir i učinkovitost. Sa svojim timom rješavam dnevnu problematiku i moj je moto da uvijek postoji rješenje. O svemu s čime sam suočena nastojim razmišljati konstruktivno i uvijek pozitivno gledati prema onome što dolazi.

Kako izgleda vaš dan kada ste u punoj snazi stvaranja dizajna?

Tada sam beskrajno sretna i svatko tko se bavi kreativnim poslom zna da je to osjećaj jednak zaljubljenosti. To je neka energija koja nosi. Da se razumijemo, nije svaki dan takav. 

Prošle ste godine prekinuli dugogodišnju suradnju s kolegom Zoranom Mrvošem. Zašto ste ponovno odlučiti biti solo igrač na modnoj sceni? 

Nakon sedam godina poželjeli smo svatko otići svojim putem. Ništa čudno za naš posao. Tako se otvaraju novi izazovi i nastaje nove energi­ja.

Uvijek nas iznenadite vizualima kojima predstavljate aktualnu kolekciju. Koja je bila nit vodilja ovaj put? 

Ove sezone sve se nekako poklopilo. Jaka kolekcija koja nas je sve razveselila, na što se nadovezala Maja Kljajić idejom da vizuali budu kolaži izvučeni iz fotografija koje radimo za look book svake sezone.

Kakva vam je bila 2018. godina? 

Izazovna i rado sam je otpustila.Veselim se 2019. koja je već počela dobro.