Upravo je ta činjenica postala glavna inspiracija nove kampanje Jamnice naziva „Radi se“ uz krovnu poruku „Što god da se radi, uvijek se radi uz Jamnicu“.
Po prvi put Jamnica je okupila vrhunsku glumačku postavu koju čine: Jelena Miholjević, Dora Dimić Rakar, Roko Sikavica te Željko Duvnjak. Na ovaj način željelo se ispreplesti razne članove društva kao što su obitelj, prijatelji, susjedi s konkretnom poveznicom, ali i pobuditi nostalgiju te emocije kod postojećih, ali i budućih Jamnica potrošača. Svemu tome pridonosi i glazbena podloga legendarne skladbe Nadalina Olivera Dragojevića na koju nitko neće ostati ravnodušan.
Iza ove sjajne kreativne kampanje stoji marketinški tim Jamnice te kreativna agencija BBDO Zagreb, dok produkciju videa potpisuje Val produkcija. „Na reklami se radilo više mjeseci i sretni smo što je ona konačno predstavljena. Na njoj je radio veliki tim, a priča kampanje uvodi nas u jedan uži krug ljudi koji na dovitljivi način proživljavaju uobičajene životne trenutke, a Jamnica je dio njihove svakodnevice“, istaknuo je Matko Radovčić, stariji voditelj robnih marki u Jamnici.
Osim uzbudljivog i nostalgičnog finala, jednako uzbudljivo bilo je i na samom snimanju reklame, koje se odvijalo na više lokacija. Iako je ono bilo zahtjevno i intenzivno, igrane situacije glumcima nije bilo komplicirano odigrati s obzirom na to da su se svi redom vrlo jednostavno poistovjetili sa životnim situacijama koje se prikazuju u reklami. Atmosferu sa snimanja pogledajte na fotografijama u sklopu članka, a reklamu ovdje Jamnica - Radi se | Izvorno naša - YouTube
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju