Popularni kozmetički brend Kiehl's jučer je u zagrebačkom kinu Europa službeno najavio početak suradnje s poznatim glumcem i dobitnikom nagrade Oscar Matthewom McConaugheyjem, kako bi pružili podršku najpoznatijoj svjetskoj organizaciji koja promiče svjesnost o autizmu, Autism Speaks. Naime, Kiehl's i Matthew McConaughey kreirali su poseban video kako bi podignuli razinu svijesti i proširili poruku da 'djeca s autizmom više no ikad trebaju našu pomoć'. Osim toga, partnerska će suradnja uključivati i predstavljanje posebnog izdanja jednog od najomiljenijih Kiehl'sovih proizvoda pod nazivom Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Matthew je u crteže geometrijskih oblika koji odišu energijom i vedrinom uklopio i dijelove slagalice, kako bi odao počast radu organizacije Autism Speaks i njezinom prepoznatljivom zaštitnom znaku, plavoj slagalici (blue puzzle). https://www.youtube.com/watch?v=fbUiXBiD9aU Kiehl's je u Hrvatskoj dodatno obogatio ovu humanitarnu priču objavivši suradnju s lokalnom udrugom, Udrugom za autizam Zagreb. Cilj provedbe ovog projekta u Hrvatskoj je buđenje svijesti o autizmu, pomaganju i ukazivanju na problem s kojim se osobe s autizmom susreću. 'Najnovija izvješća Centra za kontrolu i prevenciju bolesti Sjedinjenih Američkih Država pokazuju da je učestalost poremećaja iz spektra autizma u osmogodišnje djece još veća, te da iznosi oko 1,5% (jedno dijete od njih 68, a 4-5 puta češće se javlja kod dječaka' istaknula je prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar, profesorica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu te jedna od sudionica Kiehl'sovog panela. Misija Udruge za autizam Zagreb je zaštita i promicanje prava te poboljšanje kvalitete života osoba s autizmom, a Kiehl's će pomoći u radu Udruge donacijom od 37.000 kuna te uključivanjem svih Kiehl's prijatelja u ovaj projekt putem društvenih mreža i #KiehlsxAutismSpeaks. Stoga su svi pozvani da se pridružite projektu i pomognu proširiti riječ o autizmu.

Inače, ovo nije prvi put da se glumac bavi humanitarnim radom. Zajedno sa svojom suprugom Camilom osnovao je dobrotvornu organizaciju ‘Just Keep Living’ koja srednjoškolcima nudi dodatne, izvanškolske programe kako bi potaknula razvoj njihovog tijela i uma pa se suradnja s tvrtkom Kiehl’s savršeno uklopila. Autizam pogađa oko 70 milijuna ljudi diljem svijeta, a među njima su i učenici uključeni u njegovu organizaciju. Glumac je istaknuo kako je iz prve ruke naučio što znači živjeti s autizmom. On ne utječe samo na dijete, već i na čitavu obitelj. 'Nakon rođenja moga sina Levija, znao sam da moram pronaći način na koji ću pomagati djeci. Naša organizacija želi im osigurati aktivan i produktivan život od malih nogu’, naglasio je.
N. P. Fotografije Promo