Kad su vojvotkinja Meghan Markle i princ Harry ponosno predstavili svog sina Archiea svijetu, mnogima je zapeo za oko i bijeli šal u kojeg su umotali svog prvorođenca. Zapravo, Britanci su toliko oduševljeni njime da je malena obiteljska firma G.H. Hurt & Son koja ga je izradila, i koja je prije toga bilježila tek oko stotinjak upita dnevno, u roku od 24 sata nakon predstavljanja bila zatrpana s čak 25 tisuća upita, javlja Daily Mail.
Glasnogovornik firme Richard Taylor je za Daily Mail rekao kako su se unatoč dugogodišnjoj suradnji iznenadili što su ih Meghan i Harry odabrali, obzirom na to da su dosad već mnogo puta prekršili kraljevsku tradiciju. Naime, G.H. Hurt & Son je firma iz Nottinghama koja već desetljećima odijeva kraljevske bebe. U njihovom je šalu kraljica Elizabeta javnosti predstavila princa Charlesa, on i princeza Diana prinčeve Williama i Harryja, a zatim su i oni nastavili tradiciju.
Podsjetimo, 37-godišnja Meghan i 34-godišnji Harry postali su roditelji dječaka u ponedjeljak. Porođaj je bio obavijen velom tajne, a britanski mediji su pisali da je vojvotkinja rodila u londonskoj bolnici Portland. Prema izjavama princa Harrya prilikom predstavljanja sina, mnogi su zaključili da je Meghan rodila dijete dva tjedna prije nego je službeno objavljeno.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju