Kad su vojvotkinja Meghan Markle i princ Harry ponosno predstavili svog sina Archiea svijetu, mnogima je zapeo za oko i bijeli šal u kojeg su umotali svog prvorođenca. Zapravo, Britanci su toliko oduševljeni njime da je malena obiteljska firma G.H. Hurt & Son koja ga je izradila, i koja je prije toga bilježila tek oko stotinjak upita dnevno, u roku od 24 sata nakon predstavljanja bila zatrpana s čak 25 tisuća upita, javlja Daily Mail.   

Glasnogovornik firme Richard Taylor je za Daily Mail rekao kako su se unatoč dugogodišnjoj suradnji iznenadili što su ih Meghan i Harry odabrali, obzirom na to da su dosad već mnogo puta prekršili kraljevsku tradiciju. Naime, G.H. Hurt & Son je firma iz Nottinghama koja već desetljećima odijeva kraljevske bebe. U njihovom je šalu kraljica Elizabeta javnosti predstavila princa Charlesa, on i princeza Diana prinčeve Williama i Harryja, a zatim su i oni nastavili tradiciju. 

Podsjetimo, 37-godišnja Meghan i 34-godišnji Harry postali su roditelji dječaka u ponedjeljak. Porođaj je bio obavijen velom tajne, a britanski mediji su pisali da je vojvotkinja rodila u londonskoj bolnici Portland. Prema izjavama princa Harrya prilikom predstavljanja sina, mnogi su zaključili da je Meghan rodila dijete dva tjedna prije nego je službeno objavljeno.