Pod redateljskom palicom Paula Marciana, glavnog kreativnog direktora za Guess Inc, ispred fotoaparata modne fotografkinje Tatiane Gerusove, zanimljiva Guess Holiday kampanja snimljena je u holivudskom Chateau Marmont Hotelu. Koketna i ležerna Cabello, iskoristila je čari prašnjavog Sunset Boulevarda i prenijela ih na dinamične fotografije koje opisuju Guess kampanju.
"Jako sam uzbuđena zbog Guessove Holiday kampanje", izjavila je Cabello te dodala: "Obožavam njezinu estetiku i jedva čekam da je svi vide."
"Moja prva Guess kampanja s Camilom, koja je krenula prije 7 mjeseci, za mene je bila nešto novo i posebno", izjavio je Paul Marciano. "Nikada nisam surađivao s pjevačicom te sam bio iznenađen kad sam vidio koliko energije i uzbuđenja je Camila sa sobom donijela na set. Ona je tako lijepa! Camila utjelovljuje istinsku Guess djevojku prirodne ljepote, snažne samouvjerenosti i energije. Doista vjerujem da je ona zvijezda u usponu koja će uskoro biti globalno prepoznata u modnom svijetu."
Ženska Guess Holiday kolekcija upotpunjena je
komadima za hladnije dane poput jakni od umjetnog krzna, obogaćenih zanimljivim detaljima te kontrastom svijetlih i tamnih nijansi. Kolekcijom dominiraju atraktivne
haljine od toplog baršuna te maksi haljine ukrašene detaljima od čipke ili cvjetnim uzorkom koje naglašavaju žensku siluetu i laskaju ženskoj figuri.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju