Njihov zanimljiv rad je konstanta, dok je čarobni svijet Boudoir i dalje jedan od zanimljivijih na domaćoj modnoj sceni. Atelje u Radićevoj 22 u Zagrebu i dalje je jedan od posjećenijih u strogom središtu grada. S poznatim sestrama razgovarali smo u povodu predstavljanja njihove najnovije kampanje, za čije su snimanje ponovno okupile impresivnu ekipu kreativaca. Fotograf Mladen Šarić, stilistica Ivana Pavić, make up artist Saša Joković i nezamjenjiva Milena Maršić iz salona Glamour samo su neka od imena.

Otvorili ste modnu sezonu još jednom fantastičnom kampanjom. Zašto ste odabrali baš taj trenutak? 
Kolekcija je osmišljena još u lipnju, u prodaji je od rujna, a kako su modeli odmah dostupni na platformi web trgovine, nemamo potrebu za formalnim predstavljanjem. Inspiracija nam je polazište za produkciju kampanja i poanta je da kolekciju na neki način dokumentiramo i predstavimo publici. Konačno, čak nije važno kada izlazi. No sudeći prema reakcijama, čini se da smo trenutak izvrsno odabrale.
Boudoir: Nestvarni svijet modnih vila
Story 
Domaća modna scena u posljednjih nekoliko godina podosta se promijenila. Kako ste se vi prilagodili novim trendovima? 
Ponajprije smo se prilagodile trendovima svjetske modne scene. Uz prepoznatljivu couture liniju nudimo i pret-à-porter kolekciju, koju razvijamo posljednje dvije godine, a kupcima je dostupna jednim klikom. Same dizajniramo svoje tkanine grafičkim programima, dizajne zatim šaljemo elektroničkim putem u tvornicu u Njemačkoj, gdje se tkanine proizvode i tiskaju za nas. Modeli se pak šivaju u Zagrebu. Ponosne smo što smo uspjele realizirati etičku proizvodnju te ponuditi originalan i kvalitetan proizvod. Ne radimo više samo dvije kolekcije godišnje nego stvaramo i međukolekcije. Kolekcija za proljeće/ljeto 2018. bila je gotova već potkraj siječnja. 
Primjećujete li promjene u ponašanju ljubitelja mode? Što najviše kupuju?
Naša su publika žene od 30 godina pa nadalje koje su prepoznale da kupnja odjeće u raznim fast fashion trgovinama nije dugoročno isplativa pa su se okrenule brendovima poput nas, koji rade nešto skuplju, ali kvalitetnu, posebnu i nosivu dnevnu odjeću. žene sve više traže etički proizvedenu odjeću i ne zadovoljavaju se ‘krpama’ koje traju nekoliko pranja.
Koja je haljina bestseler u vašem ateljeu? Zašto
To je zasigurno prugasta crno-bijela couture haljina. Nedavno smo kreirale pret-à-porter verziju te haljine naziva ‘Monroe’, koja je četiri puta jeftinija i odmah je postala hit. Kombinacija crne i bijele je klasik, i to baš svi vole jer takav miks uvijek odlično prolazi.
Kako kreirate?
Same radimo konstrukciju za sve modele i gotovo redovito slažemo prototipove koji se onda testiraju i isprobavaju na više tipova tjelesne građe. Cilj nam je da kroj funkcionira i na ženi koja nosi veličinu 36 i na onoj koja nosi 44. Nakon što su krojevi testirani, radimo printove koji se u elektroničkom obliku šalju u tvornicu, a zatim gotove tkanine pretvaramo u kolekciju.
Svijet Boudoira prilično je specifičan i, pretpostavljam, ne podliježe trendovima? Izbjegavate li trendove u svom radu?
Nije da ih izbjegavamo, ali jednostavno to nije naš način rada. Imamo svoj modni rukopis i recept koji je, očito, uspješan i ima publiku. Naši će modeli funkcionirati i za 10, 15 godina. Redovito se javljaju klijentice prezadovoljne odjećom potpisa Boudoir, govoreći da je nose i godinama nakon kupnje.
Što očekujete od 2018. godine? Koliko kolekcija planirate predstaviti? Ima li nekih noviteta u vašem ateljeu? 
Planiramo predstaviti kolekcije za proljeće/ljeto, jesen/zimu, sve međukolekcije i, naravno, onu blagdanska te resort. Dobile smo poziv mreže nezavisnih dizajnera iz cijelog svijeta čije su kolekcije isključivo etički proizvedene. Ova nam je godina itekako dobro počela.
Boudoir: Nestvarni svijet modnih vila
Story 
Razgovarao: Marko Banjavčić
Fotografije: Mladen Šarić