Početna Fashion 559 prikaza 11. veljače 2018.

Boudoir: Nestvarni svijet modnih vila

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić nedavno su predstavile još jednu posebnu dizajnersku kolekciju, promišljeno sastavljenu od superženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printova, koje publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis imena Boudoir

Njihov zanimljiv rad je konstanta, dok je čarobni svijet Boudoir i dalje jedan od zanimljivijih na domaćoj modnoj sceni. Atelje u Radićevoj 22 u Zagrebu i dalje je jedan od posjećenijih u strogom središtu grada. S poznatim sestrama razgovarali smo u povodu predstavljanja njihove najnovije kampanje, za čije su snimanje ponovno okupile impresivnu ekipu kreativaca. Fotograf Mladen Šarić, stilistica Ivana Pavić, make up artist Saša Joković i nezamjenjiva Milena Maršić iz salona Glamour samo su neka od imena.

Otvorili ste modnu sezonu još jednom fantastičnom kampanjom. Zašto ste odabrali baš taj trenutak? 
 
Kolekcija je osmišljena još u lipnju, u prodaji je od rujna, a kako su modeli odmah dostupni na platformi web trgovine, nemamo potrebu za formalnim predstavljanjem. Inspiracija nam je polazište za produkciju kampanja i poanta je da kolekciju na neki način dokumentiramo i predstavimo publici. Konačno, čak nije važno kada izlazi. No sudeći prema reakcijama, čini se da smo trenutak izvrsno odabrale.
 
 | Author:
Domaća modna scena u posljednjih nekoliko godina podosta se promijenila. Kako ste se vi prilagodili novim trendovima? 
 
Ponajprije smo se prilagodile trendovima svjetske modne scene. Uz prepoznatljivu couture liniju nudimo i pret-à-porter kolekciju, koju razvijamo posljednje dvije godine, a kupcima je dostupna jednim klikom. Same dizajniramo svoje tkanine grafičkim programima, dizajne zatim šaljemo elektroničkim putem u tvornicu u Njemačkoj, gdje se tkanine proizvode i tiskaju za nas. Modeli se pak šivaju u Zagrebu. Ponosne smo što smo uspjele realizirati etičku proizvodnju te ponuditi originalan i kvalitetan proizvod. Ne radimo više samo dvije kolekcije godišnje nego stvaramo i međukolekcije. Kolekcija za proljeće/ljeto 2018. bila je gotova već potkraj siječnja. 
 
Primjećujete li promjene u ponašanju ljubitelja mode? Što najviše kupuju?
 
 
Naša su publika žene od 30 godina pa nadalje koje su prepoznale da kupnja odjeće u raznim fast fashion trgovinama nije dugoročno isplativa pa su se okrenule brendovima poput nas, koji rade nešto skuplju, ali kvalitetnu, posebnu i nosivu dnevnu odjeću. žene sve više traže etički proizvedenu odjeću i ne zadovoljavaju se ‘krpama’ koje traju nekoliko pranja.
 
Koja je haljina bestseler u vašem ateljeu? Zašto
 
To je zasigurno prugasta crno-bijela couture haljina. Nedavno smo kreirale pret-à-porter verziju te haljine naziva ‘Monroe’, koja je četiri puta jeftinija i odmah je postala hit. Kombinacija crne i bijele je klasik, i to baš svi vole jer takav miks uvijek odlično prolazi.
 
Kako kreirate?
 
Same radimo konstrukciju za sve modele i gotovo redovito slažemo prototipove koji se onda testiraju i isprobavaju na više tipova tjelesne građe. Cilj nam je da kroj funkcionira i na ženi koja nosi veličinu 36 i na onoj koja nosi 44. Nakon što su krojevi testirani, radimo printove koji se u elektroničkom obliku šalju u tvornicu, a zatim gotove tkanine pretvaramo u kolekciju.
 
Svijet Boudoira prilično je specifičan i, pretpostavljam, ne podliježe trendovima? Izbjegavate li trendove u svom radu?
 
Nije da ih izbjegavamo, ali jednostavno to nije naš način rada. Imamo svoj modni rukopis i recept koji je, očito, uspješan i ima publiku. Naši će modeli funkcionirati i za 10, 15 godina. Redovito se javljaju klijentice prezadovoljne odjećom potpisa Boudoir, govoreći da je nose i godinama nakon kupnje.
 
Što očekujete od 2018. godine? Koliko kolekcija planirate predstaviti? Ima li nekih noviteta u vašem ateljeu? 
 
Planiramo predstaviti kolekcije za proljeće/ljeto, jesen/zimu, sve međukolekcije i, naravno, onu blagdanska te resort. Dobile smo poziv mreže nezavisnih dizajnera iz cijelog svijeta čije su kolekcije isključivo etički proizvedene. Ova nam je godina itekako dobro počela.
 | Author:
 
Razgovarao: Marko Banjavčić
Fotografije: Mladen Šarić
 

Komentari