Poziv uživo, između Jeremyja i Gigi, koji je u ponoć iznenadio goste važnim vijestima, prikazan je na digitalnim zaslonima na MOSCHINO partiju na Coachella festivalu u Kaliforniji. Jeremy Scott i Gigi Hadid odjenuli su prve kombinacije iz MOSCHINO [tv] H&M kolekcije pune vitalnosti, razigranosti i humora koji su ovu modnu marku učinili jednom od najomiljenijih u današnjem svijetu mode. Jeremy Scott dizajnirao je nove muške i ženske komade, kao i bogati asortiman modnih dodataka, uz pokoje dodatno iznenađenje. 

"Jako sam uzbuđen zbog ove suradnje. Moje životno djelo je povezivanje ljudi kroz modu, a ova suradnja će mi omogućiti da doprem do više obožavatelja nego ikada do sad”, ističe.

"Ovo je savršena suradnja kad je u pitanju moda današnjice, jer uspješno spaja pop, uličnu kulturu, logotipove i glamur. Jeremy Scott je fantastičan – jako dobro zna kako se poigrati s modom i povezati sa svojim obožavateljima širom svijeta”, naglašava Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica za H&M.

MOSCHINO [tv] H&M kampanja je izrazito inovativan televizijski koncept, koji spaja društvene i tradicionalne medije kako bi se ostvarila prisutnost na što većem broju platformi – zadivljujuće i uzbudljivo novo iskustvo u digitalnom svijetu.

Kolekcija MOSCHINO [tv] H&M bit će dostupna od 8. studenoga, online i u odabranim H&M trgovinama širom svijeta.