Story radio
Početna Fashion 82 prikaza 15. travnja 2019.

Jasna poruka sa stavom ‐ daVida’s fantastičnom revijom otvorio Kids Fashion Weekend

Hrvatski brand daVida’s predstavio je senzacionalnu kolekciju za djevojčice i dječake na Kids Fashion Weekend

Vrlo direktna, jasna i strastvena energija proširila se Kaptol centrom, kada je daVida’s stupio na  modnu pistu Kids Fashion Weekend‐a. Omiljeni dječji brand daVida’s napravio je neviđeni show  jedinstvenom proljetnom kolekcijom, koja je  osim odjeće briljirala i transparentima sa snažnim porukama o životu. Izražajna daVida’s kolekcija, koju potpisuje dizajnerica Andrea Cmrečki, donijela jedašak svjetske modne scene u Hrvatsku i osvojila srca apsolutno svih posjetitelja KFW‐a. Ovo nije bila samo modna revija, ovo je bila priča o životu, o stavu koji se gradi od malih nogu i stilom koji nadopunjuje priču  svakog pojedinca zaljubljenog u život.

 | Author:

 “Zaštitni znak daVida’s‐a, prepoznatljive prugice, ovog puta  dodatno smo istaknuli unikatnim komadima trapera tešljokičastim “pusama” koje su krasile bašsvaki  odjevni komad.” kaže Andrea Cmrečki. I još jednom pokazala svoju odvažnost te sa razlogom opravdala status omiljenog dječjeg branda daVida’s. Svaki model bio je zaokružena priča iza koje stoje sati i sati predanog rada i truda. Već u nekoliko minuta razgovora sa Andreom, vidljivo je da ta energija naprosto uzima sve pred sobom i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. daVida’s stav i snaga na vrlo jednostavan i potpuno prirodan način odražavaju duh samog brenda ali i dizajnerice koja stoji iza njega.

 | Author:

Po prvi puta bili su predstavljeni provokativni komadi dječje odjeće poput štucni od trapera i rukavi  od košulje. Ukrašeni posebno značajnim detaljima  odraz su pravog, autentičnog i iskrenog stila koji  se rađa u duši i ne podilazi trendovima. Koketiranje sa stilom, provociranje uobičajenog princeza kroja na tako suvremen i moderan način, jedna je od glavnih okosnica ideje predstavljene ovog  vikenda. Mogli bismo reći,  daVida’s zaista gradi jedan snažan brand. I vrlo uvjerljivo podupire tezu  da je daVida’s‐ica djevojčica 21. stoljeća. Sa stavom kojeg jasno izražava i stilom kojeg ponosno pokazuje. Mi možemo samo dodati, drago nam je da  dolazi iz Hrvatske.

Komentari