Domaći brand LINK by Ogi Antunac mnogima je sinonim za uvijek inovativne kreativne momente i nove ideje, a taj status potvrdili su i ove sezone, radeći s digitalnim printevima, posebno proizvedenim za LINK. Na taj način stvorili su tkaninu koju nitko nema; stvorili su svoju autorsku tkaninu.
Kolekcija je cijela u tzv. ''color blockovima'', odnosno u odnosima boja. Tu se prvenstveno istraživao odnos crne i bijele boje, a kao lajt motiv kolekcije se pojavljuje i mint zelena boja. Kolekcija je svježa, bijela, prozračna, a neizostavni su i sportski momenti kojima je LINK već treću sezonu vjeran.
Brand koji iz sezone u sezonu osvaja nova inozemna tržišta, premijerno će se predstaviti na prestižnom pariškom sajmu, dok će već standardno biti prisutan i u Düsseldorfu, New Yorku, Kanadi i Londonu.
Za kampanju je i ovoga puta zaslužna fotografkinja Maja Kljaić, koja je svojom vizualnom obradom, crtanjem na fotografiji, opet stvorila novu priču - sasvim neuobičajenu u modnim kampanjama.
Photo i obrada : Maja Kljaić
Model: Manuela Mlinar
Styling : Petar Trbović
Make up i kosa: Mirta Pejić
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju