Dizajnerski duo DeLight svojim poslovnim kolekcijama neprestano potvrđuje svoj status na hrvatskoj modnoj sceni. Osvježenje i pomak koji unose u svoja prepoznatljiva odijela, kapute i haljine nikada ne razočara te ostaju vjerni ženstvenoj i profinjenoj estetici.
Pod kreativnim vodstvom Ivana Friščića i Željke Molnar, dizajnera popularnog brenda, nastala je nova kampanja za poslovnu kolekciju proljeće/ljeto 2018. Kao i uvijek do sada, u prvom planu je DeLight žena koju karakterizira samouvjerenost, besprijekorna elegancija i profinjenost uz jasno definiranu estetiku koja slijedi upravo tu ženu. Ova kolekcija jedna je od tri koje će brend predstaviti do ljeta, s tri različita zaštitna lica. Prva u seriji je s Milom Elegović, poznatom glumicom. Kampanja je snimljena u Petrčanima pokraj Zadra, u Falkensteiner Hotel & Spa Iadera hotelu koji savršeno spaja business i pleasure.
"Kad mlad čovjek ima viziju, točno zna kamo ide, na koji način i koji mu je cilj, onda je rezultat svega divan projekt kao što je hrvatski modni brend DeLight. S velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv Ivana Friščića da budem dio ove prekrasne modne priče jer između ostalog dijelimo iste vrijednosti kad je estetika u pitanju, a ne pristajemo niti na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada. DeLight komade jako volim nositi jer su neuobičajeni i jako me vesele jer se u njima osjećam posebno", izjavila je o Mila Elegović.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju