Modna kuća Gucci objavila je da više neće koristiti životinjsko krzno, počevši od svoje kolekcije za proljeće i ljeto 2018. godine. Marco Bizzarri, predsjednik i glavni direktor Guccija, ovu je odluku obznanio u srijedu 11. listopada tijekom događanja Kering Talk na londonskom koledžu mode: "Jedna od suštinskih vrijednosti je društvena odgovornost i nastavit ćemo stremiti prema boljem za okoliš i životinje. Uz pomoć HSUS-a (The Humane Society of the United States) i LAV-a, Gucci jedva čeka napraviti ovaj sljedeći korak te se nada da će nadahnuti ostale na inovaciju i podizanje osviještenosti mijenjajući luksuznu modnu industriju nabolje." Ova odluka rezultat je dugogodišnje suradnje HSUS-a i LAV-a, članica Fur Free Alliancea, međunarodne koalicije koju čini više od 40 organizacija za zaštitu životinja koje zajedno rade na ukidanju trgovine krznom. Politika nekorištenja krzna Guccija uključuje kune, kojote, kunopse, lisice, kuniće i astrahan (perzijsko krzno janjadi ubijene kao fetusi ili tek nekoliko dana nakon rođenja), kao i sve ostale vrste životinja uzgajanih ili ulovljenih posebno radi njihova krzna.

"Životinje u industriji proizvodnje krzna već su desetljećima podvrgnute golemoj okrutnosti provodeći cijele svoje živote u bijednim, prljavim kavezima. Nova politika Guccija koja ne uključuje životinjsko krzno predstavlja prekretnicu i novi smjer za industriju luksuzne mode. Gucci zauzima snažan stav za životinje pokazujući svijetu da je budućnost mode bez životinjskoga krzna", kazao je Joh Vinding, predsjedavajući organizacije Fur Free Alliance. Tvrtka se ovom objavom priključila brojnim ostalim vodećim modnim brendovima i trgovinama koje ne koriste krzno poput Armanija, Hugo Bossa, Net-a-Portera, Stelle McCartney i brojnih drugih. Gucci će se ujedno priključiti i međunarodnom programu Trgovine bez krzna (Fur Free Retailer). Ovaj projekt u Hrvatskoj provode i Prijatelji životinja, a neka od hrvatskih modnih imena koja su partneri su: Budoir, Hippy Garden, I-GLE, Image Haddad i brojni drugi. Fotografije: Profimedia