Story radio
Početna Fashion 486 prikaza 29. studenoga 2018.

Omiljeni nakit dobiva potpis renomiranog umjetnika

Maja Kljajić.

Poznati brend nakita i renomirani domaći umjetnik Saša Šekoranja donose nam najljepšu božićnu bajku ove godine, ispričanu kroz limitiranu ediciju ručno oslikanih pakiranja i uređenje interijera

Kolaboracija između Borbolete i Saše Šekoranje i ovaj put pokazala je neraskidivu vezu između mode i umjetnosti. Neodoljive pudrasto roza vrećice i kutijice s prigodnim zlatnim motivima, kao i elegantna verzija pakiranja s dominantnim crvenim mašnama i crnim simbolima, ovog će Božića biti najpoželjniji dar pod borom svake žene. Božićna edicija pakiranja će se već od ovog vikenda, u limitiranoj količini, naći u ponudi u Hrvatskoj i diljem svijeta.

 | Author: Maja Kljajić Maja Kljajić.

Osim kroz bajkovita pakiranja, Šekoranja je božićno ruho, već tradicionalno, proveo i kroz Borboleta dućane, tako da nas u Borboleti ovog prosinca očekuje pregršt božićnog ugođaja. Upravo Šekoranjin rukopis, onaj je kojeg i svakog slučajnog prolaznika ostavi bez daha i zaustavi pred izlogom diveći se uvijek iznova maštovitoj božićnoj priči.

 | Author: Maja Kljajić Maja Kljajić.

Borboleta u svojoj ponudi zlatnog i srebrnog nakita, te poludragog kamenja ove je godine uvela i posebne poslastice poput poludragog kamenja i cirkona na lančićima, božićnih zvjezdica, te mama i beba kolekcije za najmlađe.

Ako ste u potrazi za idealnim poklonom koji će sigurno oduševiti sve vaše voljene, Borboleta je pravo mjesto za vas.

Kad nekome nešto poklanjate uvijek je važan prvi dojam, zato je Borboleta pripremila pakiranja koja su kao mala umjetnička djela što njihove poklone čine najpoželjnijim ovog Božića.

 | Author: Maja Kljajić Maja Kljajić.

Ova kolaboracija sa Sašom Šekoranjom samo je početak umjetničkih priča koje će Borboleta nastaviti kroz cijelu godinu s domaćim i stranim umjetnicima, a nova suradnja bit će predstavljena u ožujku sljedeće godine.

Borboleta je hrvatski brend narukvica od konca koji je pokrenut prije šest godina i osvojio svijet svojim dizajnom. Danas je Borboleta brend koji broji preko 170 prodajnih mjesta diljem svijeta, a samo u Hrvatskoj zapošljava stotinjak ljudi. Kolaboracije Borbolete su uvijek pomno birane, stoga je Borboleta do sada razvila suradnju s Rimac automobilima, Coca Colom, UNICEF –om te web platformom i lifestyle portalom Buro24/7.

 | Author: Maja Kljajić Maja Kljajić.

Komentari