Loreta Gudelj, dizajnerica brenda Loré, otvorila je Ljubljana Fashion Week kolekcijom Havana, inspiriranom ulicama i građevinama glavnoga grada Kube sagrađenima u 16. stoljeću - El Capitaliom, Gran teatrom de La Habana i kubanskom salsa kulturom.

“Volim Ljubljanu. Nakon četiri sezone predstavljanja, i dalje mi je drago predstavljati svoje kolekcije na slovenskom tržištu prije svega zato što je organizacijski tim Nine Jagodić jako angažiran i trudi se predstaviti dizajnere iz cijele regije. Naše tržište vrlo je malo, stoga smatram da je bolje kad se uključe kvalitetna imena iz nekoliko država te se u krajnjoj liniji i poveže prostor koji je gospodarski gledano veći”, istaknula je Loreta koja, osim vrhunskih kolekcija, u posljednje vrijeme plijeni pozornost modnih insajdera odličnim odjevnim kombinacijama koje hrvatska predsjednica bira za važna protokolarna događanja, pri čemu se izdvaja upravo dizajn njezina brenda, kao i onaj njezine majke Grete Gudelj.

“Suradnju je inicirao Ured predsjednice koji je pozvao nekoliko hrvatskih dizajnera kako bismo dizajnirali odjeću za intervju Kolinde Grabar Kitarović u ruskom izdanju Marie Claire. Nekoliko mjeseci poslije predsjednica je izabrala moje modele za susrete s njemačkim i indijskim predsjednikom. Riječ je o kaputima i haljini iz kolekcije Cien años de soledad”, ističe kreatorica te dodaje kako je svakom dizajneru velika promocija odjenuti predsjednicu države i lijepo je što upravo ona promovira hrvatski dizajn, bez obzira na političku orijentiranost. Dakako, riječ je o najboljoj modnoj raz­glednici jedne države, posebice kada i svjetski mediji izvještavaju o Kolindi Grabar Kitarović zbog njezinih zanimljivih pojavljivanja na nogometnim utakmicama i velikim međunarodnim političkim događajima.

Inače, Loreta Gudelj izbjegava aktualne modne trendove i nimalo se ne zamara uličnom modom za milenijalce. “Ne podliježem trendovima jer smatram da predmeti moraju biti dugotrajniji od jedne sezone te da kao dizajneri imamo obavezu pozitivnije djelovati na svijet oko sebe. Svaku kolekciju prilagođavam temi, a ove sezone to je jedno od mojih viđenja kubanske La Habane koja je puna volana, uskih suknji i ženstvenih topova. Moje viđenje žene koja nosi Loré uvijek je vrlo estetsko i ne odstupam od zadanog razvoja brenda. Nadam se da su kolekcije prepoznatljive jer je to jako važno za svaki brend. Materijali su uvijek u fokusu, a uvijek su prirodnog podrijetla i premium kvalitete upravo zbog težnje da predmeti traju što dulje i ne oštećuju se nošenjem”, zaključila je Loreta.