Iako Boris svoj rad rijetko predstavlja na modnim revijama, i zadnju je imao prije četiri godine, odlučio se na ovaj jedinstveni događaj u sklopu kojeg je predstavio svoju novu kolekciju Umbra. U prozračnim teksturama luksuznih francuskih čipki dominira još i vez, svilene latice, perlice te perje. Posjetitelji su oduševljeno pratili svaki izlazak i elegantne šetnje modela koji su uz zvukove talijanskih šansona nosile ove skupocjene haljine. Ambient novootvorenog hotela Amadria Park savršeno se uklopio u ovu bajkovitu priču Storybooka i Borisa Pavlina.

Samim evetom vrlo je zadovoljan i sam dizajner. 'Bilo je jako lijepo, htjeli smo napraviti nešto drugačije, nešto što se ne radi često na našin prostorima. Imali smo potpuno drugačiji pristup predstavljanju kolekcije, bez piste, bez klasičnog izlazaka modela, bez klasičnog predstavljanja haljina. Naime, manekenke su šetale vrlo blizu posjetitelja, to je sve izgledalo kao šetnja, vrlo opuštena, pa su uzvanici iz bliza mogli vidjeti kako haljine izgledaju i kako su izrađene', ispričao je Boris ne krijući zadovoljstvo jučerašnjom, nešto drugačijom revijom.

Story Revija

Bajkovita je bila i prezentacija novih Melemovih proizvoda, mlijeka za tuširanje u tri varijante: s bademovim uljem, s uljem koštica grožđa te ulja argana, koje su uzvanici i ponijeli doma kako bi isprobali mekane i nježne mirisne teksture ovih mlijeka. Upravo taj spoj nježnosti i mekoće divno se spojio s fashion pričom Borisa Pavlina.

U sklopu ovog Storybook Salona i zlatarne Prahir imale su prezentaciju svoje nove linije nakita, od skupocjenih ogrlica do pozlaćenih srebrnih modernih komada koji se odlično uklapaju u svakodnevne modne kombinacije.

Reviju su podržali i L'Oreal Professionnel, s posebnim TECNI.ART linijom proizvoda za savršen stajling koju profesionalni frizeri naprosto obožavaju, dok su svi posjetitelji dobili i vrijedne darove Kerastase linije.