Story radio
Početna Fashion 229 prikaza 11. siječnja 2019.

Svjetski uspjeh pred domaćom dizajnericom

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka

''Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji; kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovog puta.'' – započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.

 | Author:

U kolekciji se pojavljuje svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ''cool jaknama''.

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.

Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta odlučila za tehniku digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.

 | Author:

Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look book-a.

Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču image-a branda.

Komentari